plastic boy Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 ik hoop dat je ook kan pokeren dat zou heel vet zijn is mijn favoriete hobby buiten muziek en gamen. kun je doen in las venturas videopoker. weet ik maar das nie hetzelfde als texas hold'em poker eh ik wil echt een tafel met 6 of 10 man errond en kunnen pokeren. Reageren
FerryN Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ja idderdaad in de IGN filmpje was dat al vermeldhet kost rond de 20$ voor een potje bowlen zeker goedkoop natuurlijk in de game aangezien je 1000$ dollars verdiend voor missies en natuurlijk kan je dat bij de multiplayer free roam . Kost 10$ Tevens zie je op de muur, twee bowlingballen en er tussen een kegel xD Reageren
danielb Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 zijn wel vette gimmicks vind ik. hoop wel dat er wat variatie in zit- Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 ik hoop dat je ook kan pokeren dat zou heel vet zijn is mijn favoriete hobby buiten muziek en gamen. Download dan een pokergame :duh: :duh: Reageren
pallestijn Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik hoop dat je ook met een vriend ofso een wedje kan leggen voor 50 $ ofso, Roman nog armer maken Reageren
Scarface92 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) Ja, ik heb het gezien en het is echt leuk! Maar het leukste 'freeroamig' dingentje is toch wel tv kijken en internetten! Bewerkt: 26 april 2008 door GrandTheftTwanO Reageren
tmffirework Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 ik had het bowlen al gezien in een live stream. Zag er erg leuk uit Reageren
studio dewolf Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Inderdaad, ik heb ook gekeken op filmpje van bowling met vrouw. Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Is wel vet, zo een beetje variatie in de activiteiten die je met je vrienden kan doen... Al deze die tot nu toe bekend zijn, ga ik allemaal al uitproberen, want zijn egt toffe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.