.Sharingan Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Dus als ik het nu goed begrijp zal je op de Arcade wel op kunnen slaan, maar dat zal wat trager gaan en ook het laden gaat trager? En zijn dat dan de enige problemen bij de Arcade of niet?Wat ik weet van een iemand die 'm gedownload heeft heb je veel frame drops en rij je soms gewoonweg in het niets. Je ziet dan de huizen van lage kwaliteit zoals je ze in de verte ook ziet. Mensen met een PSP en VCS zullen het wel kennen, daar komt dit ook veel voor. Als je dus nog een doosje wilt kopen is de Arcade dus af te raden.. Of je moet er een HDD bij kopen, dat is ook een optie. Maar dan kun je beter kijken na de Core en de Premium. Wat is HDD? Hard Disk Drive, dus een Hardeschijf. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) Dus moest ik nu een Arcade en daarbij een memory stick van 20GB kopen, zou GTA IV dan moeiteloos kunnen lopen? Bewerkt: 26 april 2008 door $big$smoke$ Reageren
Trikz Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Dus ik kan gewoon moeiteloos GTA IV spelen, op mijn Xbox 360 Pro systeem ? Dus als ik het nu goed begrijp zal je op de Arcade wel op kunnen slaan, maar dat zal wat trager gaan en ook het laden gaat trager? En zijn dat dan de enige problemen bij de Arcade of niet? boeit niet die lui moeten maar een ps3 kopen. Fanboy reactie, waarom zijn hier zo veel fanboys, en bijna allemaal hebben een playstation 3, over de 360 zie je weinig fan boys omdat die misschien wel neutraal kijken. Nee, dat 360 weinig fanboys heeft zal wel niet aan de problemen liggen die kunenn krijgen. Verder, begrijp ik dat de arcade versie Gta niet zo goed kan spelen, doordat ze minder hardeschijf geheugen hebben? En het allemaal langer duurt? Tevens, ben ik blij dat ik de premium versie heb Enne, wat zijn 'pop-ups' ? ik bedoel in een spel. Greetz Xbox 360 bezitters patsen niet graag over hun console.... PS3 Geeks wel haha omdat ze niet veel hebben te patsen Reageren
ASPHALT Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Xbox 360 bezitters patsen niet graag over hun console.... PS3 Geeks wel Sorry hoor? Dat er hier een paar van die irritante fanboys zitten wil nog niet zeggen dat we allemaal zo zijn. Over één kam scheren gesproken. Reageren
FerryN Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Xbox 360 bezitters patsen niet graag over hun console.... PS3 Geeks wel Sorry hoor? Dat er hier een paar van die irritante fanboys zitten wil nog niet zeggen dat we allemaal zo zijn. Over één kam scheren gesproken. Idd, maar een aantal ps3-ers zijn fanboys, zoals je hier bij sommige reacties ziet. En die posten juist erover, en de mensen die neutraal over de ps3 en de 360 kijkt reageert er niet op. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Xbox 360 bezitters patsen niet graag over hun console.... PS3 Geeks wel Sorry hoor? Dat er hier een paar van die irritante fanboys zitten wil nog niet zeggen dat we allemaal zo zijn. Over één kam scheren gesproken. Idd, maar een aantal ps3-ers zijn fanboys, zoals je hier bij sommige reacties ziet. En die posten juist erover, en de mensen die neutraal over de ps3 en de 360 kijkt reageert er niet op. Dan hoeft hij nog niet iedereen over een kam te scheren. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Oh my god wat een PS3 fanboys hier zeg, ik heb gelukkig een HDD op me Xbox 360. En wel een van 120 GB, geen problemen dus. Moet je maar HDD kopen ofzo. Reageren
FerryN Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Xbox 360 bezitters patsen niet graag over hun console.... PS3 Geeks wel Sorry hoor? Dat er hier een paar van die irritante fanboys zitten wil nog niet zeggen dat we allemaal zo zijn. Over één kam scheren gesproken. Idd, maar een aantal ps3-ers zijn fanboys, zoals je hier bij sommige reacties ziet. En die posten juist erover, en de mensen die neutraal over de ps3 en de 360 kijkt reageert er niet op. Dan hoeft hij nog niet iedereen over een kam te scheren. Idd,maar goed, laat de fanboys maar links liggen, die weten niet beter dan PS3 of 360. Greetz Reageren
danielb Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 wat zitten jullie nou te zeuren jongens? het is nu gewoon een feit dat de xbox360 arcade langere laadtijden heeft en dan de xbox wat meer pop-up heeft. kan je verder niks aan doen. maar de game is nog goed te spelen, dus stop met dat eeuwige gezeur! Reageren
hero27 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 het valt mij echt op dat er veel kleine kinderen hier op het forum zitten kijk maar naar de manier waarom ze anderen hun plezier gunnen Zowiezo is het onzin dat je bij de x-box moet installeren want microsoft heeft duidelijk aangegeven dat ps3 bezitters 5 min langer moeten wachten op x-box bezitters vanwege de installatie Reageren
ASPHALT Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) Zowiezo is het onzin dat je bij de x-box moet installeren want microsoft heeft duidelijk aangegeven dat ps3 bezitters 5 min langer moeten wachten op x-box bezitters vanwege de installatieLiever 5 minuutjes installeren dan in een wereld van LOD's rondrijden hoor. Kom op zeg, wat boeit 5 minuutjes als je daarna minder lange laadtijden hebt en in een normaal getextuurde wereld rondrijd?@DaH: Zelf heb je ook niet veel recht van spreken.. @ .Whoopdidoo.: Dat zeg je nu lekker ja, het kwam niet echt sarcastisch over. Bewerkt: 26 april 2008 door ASPHALT Reageren
danielb Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 het valt mij echt op dat er veel kleine kinderen hier op het forum zitten kijk maar naar de manier waarom ze anderen hun plezier gunnen Zowiezo is het onzin dat je bij de x-box moet installeren want microsoft heeft duidelijk aangegeven dat ps3 bezitters 5 min langer moeten wachten op x-box bezitters vanwege de installatie staat wel weer tegenover dat het laden sneller gaat bij de ps3... en dan heb je tijd om even het boekje door te ploegen Reageren
.Sharingan Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Xbox 360 bezitters patsen niet graag over hun console.... PS3 Geeks wel Sorry hoor? Dat er hier een paar van die irritante fanboys zitten wil nog niet zeggen dat we allemaal zo zijn. Over één kam scheren gesproken. Ooit van Sarcasme gehoord ? Reageren
hero27 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Mwah, ik denk dat wat je hier veel ziet ronduit aapjes gedrag is, de een zegt iets en 10 anderen praten hem na. ik ben blij voor de ps3 bezitters dat ze de ''bekende'' x-box problemen niet hebben maar de prijs ligt dan ook een stuk hoger natuurlijk;) Verder heeft niemand heeft Gta nog gespeeld op zowel de x-box of ps3 dus ik zou zeggen laten we afwachten en dan zien we het vanzelf wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.