studio dewolf Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik zal niet bezorgd want ik heb ps3 Reageren
Valkenburger Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 [sarcasme mode on] Wat een fanboy zeg, die Sam Houser! Zeker omgekocht door Playstation ofzo [/sarcasme mode off] Reageren
frankyyguy Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Kijk, dit bedoel ik nou...Waarom zeggen ze dit niet eerder ? Dit is natuurlijk lullig voor de 'Arcade' bezitters. Zoals ik het opvat in de tekst kunnen de Arcade bezitters geen GTA IV spelen. ( Verbeter me als ik het fout heb). Ik heb vies geluk want ik heb de PS3. En SONY is wel zo verstandig geweest om er voldoende geheugen in elk soort PS3 versie Ik heb de 40 GB en daar kan ik makkelijk IV op spelen. Swiggers ik heb 20 gb op me ps3 Zal geen probleem zijn toch? Reageren
sven311 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Kijk, dit bedoel ik nou...Waarom zeggen ze dit niet eerder ? Dit is natuurlijk lullig voor de 'Arcade' bezitters. Zoals ik het opvat in de tekst kunnen de Arcade bezitters geen GTA IV spelen. ( Verbeter me als ik het fout heb). Ik heb vies geluk want ik heb de PS3. En SONY is wel zo verstandig geweest om er voldoende geheugen in elk soort PS3 versie Ik heb de 40 GB en daar kan ik makkelijk IV op spelen. Swiggers ik heb 20 gb op me ps3 Zal geen probleem zijn toch? ik heb de 60gb ps3 versie,das pas handig 'k heb denk ik nog iets van +- 40gb over xD grts Reageren
Alchemy Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 ik maak me geen zorgen hoor met mn 360 elite heb nog 90gb beschikbaar dus dat zal wel goed komen denk ik Reageren
Abnormaal Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 MS had nooit de 360 moeten verkopen zonder harde schijf. Zelfs de XBOX 1 had er standaard één. Nu is het extra moeilijk voor de ontwikkelaars omdat ze rekening moeten houden met de 360's zonder harde schijf. Ik herinner me nog bij Saints Row dat de makers hadden vertelt dat er geen vliegtuigen zouden inzitten omdat dit niet haalbaar was want ze moesten dus rekening houden met de 360's zonder harde schijf. Ze zeiden nog dat als er standaard in elke 360 wel een harde schijf zat er wel vliegtuigen hadden ingezeten. Domme zet van MS. Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ach, ik heb een PS3, maar heb respect voor de 360! Is ook een goede console, maar gewoon helemaal anders... Enja, de Xbox heeft ook een harde schijf, behalve de goedkoopste, maar we weten allemaal dat je voor kwaliteit en garantie iets meer moet betalen Reageren
FerryN Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Kijk, dit bedoel ik nou...Waarom zeggen ze dit niet eerder ? Dit is natuurlijk lullig voor de 'Arcade' bezitters. Zoals ik het opvat in de tekst kunnen de Arcade bezitters geen GTA IV spelen. ( Verbeter me als ik het fout heb). Ik heb vies geluk want ik heb de PS3. En SONY is wel zo verstandig geweest om er voldoende geheugen in elk soort PS3 versie Ik heb de 40 GB en daar kan ik makkelijk IV op spelen. Swiggers ik heb 20 gb op me ps3 Zal geen probleem zijn toch? 20gb? die zijn toch alleen met 40gb en 60gb? of heb je nog 20gb over? daar zal je zeker genoeg aan hebben! Greetz Reageren
Giozio Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik zal niet bezorgd want ik heb ps3 Ik gelukkig ook GR Giozio Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ze verkochten eerst 20 GB PS3 versies op het web, inmiddels al niet meer. Reageren
mattetoet Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ze verkochten eerst 20 GB PS3 versies op het web, inmiddels al niet meer. dat wist ik niet, hoewel je "maar" 20 GB hebt, heb je toch wel een redelijk zeldzame ps3 denk ik, want ik ken niemand die er zo eentje heeft... Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Er zullen ook weinig mensen zijn die een 20 GB PS3 hebben, want je moest het importeren uit Amerika. Reageren
philippe58 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Maakt niet uit ik heb toch mijn lieve PS3 Beter dan de x-doos Reageren
steintje Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 ik maak me geen zorgen hoor met mn 360 elite heb nog 90gb beschikbaar dus dat zal wel goed komen denk ik ja natuurlijk je hebt er maar zo,n 3 nodig (gig). Reageren
osmgek11 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 ik heb gelukig een Playstation 3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.