Jump to content
Joriz

Tweede webserver voor GTAGames.nl

Zoals jullie misschien wel is opgevallen was GTAGames.nl en WikiGTA de afgelopen maanden niet bepaal snel. Vanwege de hoge populariteit van GTA4 en natuurlijk omdat we de gezelligste en grootste GTA website van Nederland zijn wordt het op onze website met de dag drukker. Aangezien de laatste twee weken onze website wel heel traag begon te worden zag ik al aankomen dat als GTA4 uit komt we de bezoekersstroom niet meer aan kunnen. Daarom had ik dus besloten om zeer snel een tweede server aan te schaffen. Ahead-IT kon een tweede server gelukkig zeer snel leveren. Dankzij de sponsoring van Ahead-IT is dit niet bij een trage server gebleven. Met maar liefst een Quad Core Xeon processor en 4 GB werkgeheugen kan deze zonder probleem de vele bezoekers verwerken.

Inmiddels draait onze Nederlandse WikiGTA op de nieuwe server. Deze is zonder onbereikbaarheid overgezet naar de nieuwe server. Het GTAForum en WikiGTA laden nu weer zeer snel. Nu kunnen we weer vele nieuwe bezoekers aan.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Drie hoeraatjes voor de nieuwe server (met plaktoetsen) Hiep Hiep Hoera!!! Hiep Hiep Hoera!!! Hiep Hiep Hoera!!!

Ow wat ben ik blij met deze vooruitgang zeg. Het tijdperk van ergernis is weer voorbij. :dans:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

zo , dat is goed nieuws , ik heb laatst gehad dat de site eruit lag , vorige week was dat , typte ik het adres in , naderhand kreeg ik de melding dat de site tijdelijk buiten gebruik was. maar nu doet de site het gelukkig weer , want ik vind dit wel een hele vette site met allemaal leuke info over de GTA reeks, en nu dan met GTA IV nieuws

Ga zo door :dans:

478405209_cd32f8ef0e.jpg

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Onvoorstelbaar toch eigenlijk dat zoon groot forum in zoon klein apparaatje past...

Of een groot spel als GTA IV op een dvdtje/blu-ray dan?

Maar het viel me idd op dat server soms langzaam was.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Euhl, ik had het niet gemerkt.Mooie server toch, maar Joriz ik neem aan dat jij die servers toch niet thuis host maar in een centrum ergens in Amsterdam? Daar is de koeling zozeizo beter.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...