Jump to content

psn

Recommended Posts

Geplaatst:
wil iemand uitleggen hoe je online komt op Ps3 wat je moet doen enzo want wil zo graag online

Ik neem aan dat je verbinding hebt gemaakt, en als dat niet zo is dan moet je een draadloze verbinding ergens in de buurt hebben, of een kabeltje aanleggen. Daarna ga je helemaal naar rechts in het menu, en dan klik je op 'registreren'. Dit duurt erg lang maar het is eenmalig. Als je gebruik wilt maken van de Amerikaanse PlayStation Store, waar meer content op staat, zul je een Amerikaans adres in moeten voeren. Na je registratie heb je een account waarmee je online kan, en als het goed is word je dan ook steeds automatisch aangemeld op PSN. Veel succes ermee :)

Geplaatst:
wil iemand uitleggen hoe je online komt op Ps3 wat je moet doen enzo want wil zo graag online

Ik neem aan dat je verbinding hebt gemaakt, en als dat niet zo is dan moet je een draadloze verbinding ergens in de buurt hebben, of een kabeltje aanleggen. Daarna ga je helemaal naar rechts in het menu, en dan klik je op 'registreren'. Dit duurt erg lang maar het is eenmalig. Als je gebruik wilt maken van de Amerikaanse PlayStation Store, waar meer content op staat, zul je een Amerikaans adres in moeten voeren. Na je registratie heb je een account waarmee je online kan, en als het goed is word je dan ook steeds automatisch aangemeld op PSN. Veel succes ermee :)

ook hoe je de kabel verbindt kost dat geld

ik heb ook wat kabels meegekregen maar of dat online is weet ik niet kan je dat mischien ook zeggen hoe je verbinding maakt

Geplaatst:

ik heb ook wat kabels meegekregen maar of dat online is weet ik niet kan je dat mischien ook zeggen hoe je verbinding maakt

Meestal is dit gewoon een ethernetkabel. Meestal moet je deze gewoon via een router of vanuit je computer achterin je PS3 steken, en als de kabel te kort is dan moet je een verlengkabel kopen, wat meestal ook niet zo duur is. Nu is het heel simpel, en met deze instructies red je het wel :)

Geplaatst:

Internet is trouwens gratis bij de ps3.

Geplaatst:

Een ethernetkabel is een lange grijze kabel. De router is per huis verschillend, maar daar zitten allemaal ethernetkabels in en is dus makkelijk te herkennen. Misschien dat je vader even kan helpen.

@ NikoBellic16: Voor internet moet je nog steeds betalen als je gebruik maakt van een PlayStation 3. Het verschil is alleen dat je bij de PS3 geen extra kosten hoeft te betalen voor Sony's online systeem, wat je bij Microsoft met Xbox Live wel doet. Maar meestal heb je al internet, dus extra kosten komen er dan niet bij voor online spelen. :puh:

8297.jpg

Een uiteinde van de ethernetkabel.

Geplaatst:
hoe duur kost die router???

Op Bol.com vind je erg goede routers, die misschien wat duur zijn maar kwalitatief zijn ze wel de beste. Als het je om de prijs gaat kun je beter even op Marktplaats kijken, daar zijn sommige tweedehandse routers wat voordeliger. Als het online niet lukt kan je uiteraard ook terecht bij een lokale computerwinkel ;)

Geplaatst:

Op Bol.com vind je erg goede routers, die misschien wat duur zijn maar kwalitatief zijn ze wel de beste. Als het je om de prijs gaat kun je beter even op Marktplaats kijken, daar zijn sommige tweedehandse routers wat voordeliger. Als het online niet lukt kan je uiteraard ook terecht bij een lokale computerwinkel ;)

wat is een goede router en hoeveel kost die??

Geplaatst:

wat is een goede router en hoeveel kost die??

Goede routers zijn in mijn ogen draadloze routers, maar deze zijn meestal nogal duur. Een normale router, waar je het mee moet kunnen doen als je hem alleen voor je PS3 wilt gebruiken, kost meestal tussen de 20- en 40 euro. Daarvoor kan je op Bol.com of een lokale computerwinkel kijken zoals ik hierboven zei. Een goede tweedehandse router kan je denk ik voor een tientje minder vinden op sites als Marktplaats, maar zoals Thundercover al zei kan je beter eerst even je vader raadplegen voordat je er ééntje aanschaft ;)

Geplaatst:

Misschien even handig om uit te zoeken wat voor internet je nu precies hebt en welke aansluitmogelijkheden je hebt. In meeste gevallen heb je geen dure router nodig en dien je alleen een switch van 10 euro te kopen.

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...