DenkaanHenk Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 heeel oud nieuws Inderdaad, 3 dagen geleden waren er al live streams tot nu. Alles is allang bekend dus. Echt niet alles is bekend. Alle live streams gekeken?
freestyla Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Valt me wel steeds weer op dat er dingen naar Nederland verwijzen.... Rotterdam Tower, North Holland, Rotterdam Hill, etc. Ook zouden er verschillende talen te horen zijn in IV. Ik ga echt onwijze uit me dak als ik een Nederlands sprekende voetganger zou horen. Dat zou geweldig zijn! EDIT: Nou ik er aan denk, in een van de filmpjes die ik online zag, hoorde ik volgens mij al een Duitser. Is gewoon omdat het op newyork gebaseerd is dat vroeger new amsterdam noemde en waar nu nog altijd veel wijken een nederlands klinkende naam hebben. Bewijs http://en.wikipedia.org/wiki/New_Amsterdam
FireFighter Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik vind het goede informatie,ook al wist ik er een beetje van
PatrickW Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Topic vol met allemaal dingetjes die al heel lang bekend waren ( zie feiten topic), en die overduidelijk van een bron zijn overgenomen zonder een fatsoenlijke bronvermelding.
Recommended Posts