Jorair Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) Ik heb sinds oktober een Ipod Nano. Maars toen ik hem wou aanzetten daarstraks kreeg ik dit: (Ik heb gewoon een foto wat bewerkt hoe het eruit ziet) Het scherm licht dus wel op, maar blijft zwart en er loopt een fijn rood lijntje horizontaal over het scherm. Resetten helpt niet. Is dit een veelvoorkomend probleem, of moet ik hem gewoon terug doen met het garantiebewijs? Bewerkt: 26 april 2008 door Jorair Reageren
melvinpraamsma Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Hallo, als ik jou was zou ik ermee terug gaan naar de winkel. maar dat lijntje komt meesal als hij te warm is geworden. heb je hem in de zon laten lichen of dicht bij een kachel ? want dan kan er dat gebeuren en dan gaat hij snel kapot dus als ik jou was zou ik terug gaan naar de winkel. MvG Melvin Reageren
Jorair Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik ben nu van plan om mijn Ipod voor reparatie binnen te doen. Maar wat is het snelste klaar? Hem in een Apple store binnen doen (die in het Wijnegem shopping center), Of hem opsturen naar Apple? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik ben nu van plan om mijn Ipod voor reparatie binnen te doen.Maar wat is het snelste klaar? Hem in een Apple store binnen doen (die in het Wijnegem shopping center), Of hem opsturen naar Apple? Tsja als je naar de Apllestore gaat heb je ook de kans dat ze de Nano opsturen naar Apple. Je kan het allicht proberen. Misschien is het alleen een kwestie van een firmware-update en dan kunnen ze je wel in de winkel verder helpen Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.