Sluisje Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik heb net als iedereen ver-sch-rik-kelijk veel zin in GTA 4, maar wil toch ff wat kwijt: alle (p)reviews zijn verschrijkkelijk positief, maar ik hoor nooit eens commentaar of minpuntjes. Eindelijk heb ik eens iets gelezen waar wel wat kanttekeningen worden geplaatst. Hij zegt er wel bij dat zijn commentaar voortvloeit uit het feit dat ie al meerder gta's gespeeld heeft. Verder is ie erg positief hoor!!!! http://home.comcast.net/~infamousdd/CGRevi..._at_a_Time.html een korte samenvatting van bovenstaande review: http://games.blogo.nl/?comments/200847-gta-iv-review 1. de politie is ECHT irritant en komen snel met heel veel. Helicopters hoor je niet aankomen. 2. als je wilt rennen, moet je steeds maar op die knop blijven rammen. ik wil alleen maar zeggen: als je te hoge verwachtingen van iets hebt, houdt er dan rekening mee dat je ook teleurgesteld kunt worden. Reageren
mattetoet Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 das waar maar gta4 is toch een van de betere games OOIT !!!!!!!!!!!! Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Het is idd zo dat sommige dingen niet kloppen met wat R* verteld heeft. Soms is dat idd erg jammer.. Reageren
FerryN Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Het is idd zo dat sommige dingen niet kloppen met wat R* verteld heeft.Soms is dat idd erg jammer.. Ja, maar de dingen die ze niet vertellen kunnen je natuurlijk weer 'opfleuren'. Dat kan altijd ja, Greetz Reageren
GICE Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 boeie, er bestaat geen spel dat geen minpunten heeft dus dat verwacht ik ook niet van GTA IV. Blijft evengoed een tering vette game Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik ben het met de poster volledig eens. Ik had dat ook toen ik Assassins Creed voor de PS3 ging halen. Compleet gehyped op het internet. Ik ging er helemaal in mee. Eenmaal begonnen met spelen had ik zoiets van he, dit klopt gewoon niet. Toen ik hem had uitgespeeld, heb ik het daarna nooit meer aangeraakt. Ik denk dat het niet zo zal zijn met GTAIV. De hele GTA reeks is immers keer op keer succesvol. Maar toch, voorzichtig blijven kan altijd. Heb trouwens enorm veel respect voor de mensen die bewust geen gameplay filmpjes kijken van GTAIV. Mij is dat helaas niet gelukt. Reageren
Digi-Djeff Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) Je laat ons een review zien die als eerste online is gezet. Deze review is ten eerste niet te vertrouwen omdat zo een onbekende site nooit de eer zou krijgen om de eerste revie exemplaar te ontvangen ( en online te zetten ) en daarbij komt dat het op sommige punten wel een samenvatting van een aantal previews lijkt. Onzin dus Bewerkt: 26 april 2008 door Digi-Djeff Reageren
FerryN Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) Ik ben het met de poster volledig eens. Ik had dat ook toen ik Assassins Creed voor de PS3 ging halen. Compleet gehyped op het internet. Ik ging er helemaal in mee. Eenmaal begonnen met spelen had ik zoiets van he, dit klopt gewoon niet. Toen ik hem had uitgespeeld, heb ik het daarna nooit meer aangeraakt. Ik denk dat het niet zo zal zijn met GTAIV. De hele GTA reeks is immers keer op keer succesvol. Maar toch, voorzichtig blijven kan altijd. Heb trouwens enorm veel respect voor de mensen die bewust geen gameplay filmpjes kijken van GTAIV. Mij is dat helaas niet gelukt. Uhmm, wie is het gelukt om ze niet te kijken, want dan mag je inprincipe ook geen trailers kijken, want die zijn allemaal ingame, netzoals screens. Maar het klopt wat de starter zegt! Bewerkt: 26 april 2008 door FerryN Reageren
IV trailer Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik ben het met de poster volledig eens. Ik had dat ook toen ik Assassins Creed voor de PS3 ging halen. Compleet gehyped op het internet. Ik ging er helemaal in mee. Eenmaal begonnen met spelen had ik zoiets van he, dit klopt gewoon niet. Toen ik hem had uitgespeeld, heb ik het daarna nooit meer aangeraakt. Ik denk dat het niet zo zal zijn met GTAIV. De hele GTA reeks is immers keer op keer succesvol. Maar toch, voorzichtig blijven kan altijd. Heb trouwens enorm veel respect voor de mensen die bewust geen gameplay filmpjes kijken van GTAIV. Mij is dat helaas niet gelukt. Uhmm, wie is het gelukt om ze niet te kijken, want dan mag je inprincipe ook geen trailers kijken, want die zijn allemaal ingame, netzoals screens. Maar het klopt wat de starter zegt! In een trailer valt niet te zien hoe het spel nou eigenlijk echt gespeelt word. Reageren
FerryN Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik ben het met de poster volledig eens. Ik had dat ook toen ik Assassins Creed voor de PS3 ging halen. Compleet gehyped op het internet. Ik ging er helemaal in mee. Eenmaal begonnen met spelen had ik zoiets van he, dit klopt gewoon niet. Toen ik hem had uitgespeeld, heb ik het daarna nooit meer aangeraakt. Ik denk dat het niet zo zal zijn met GTAIV. De hele GTA reeks is immers keer op keer succesvol. Maar toch, voorzichtig blijven kan altijd. Heb trouwens enorm veel respect voor de mensen die bewust geen gameplay filmpjes kijken van GTAIV. Mij is dat helaas niet gelukt. Uhmm, wie is het gelukt om ze niet te kijken, want dan mag je inprincipe ook geen trailers kijken, want die zijn allemaal ingame, netzoals screens. Maar het klopt wat de starter zegt! In een trailer valt niet te zien hoe het spel nou eigenlijk echt gespeelt word. Maar je ziet wel gameplay, en dergelijke, wil je dit vermijden, moet je in een vuilnisbak gaan zitten, en de deksel erop leggen, met iets zwaars erop dat je er niet uit kan tot 29 april(En hopen dat niemand je vergeet, en dat die je eruit haalt). Maar toch is trailers gameplay videos, maar dan officieel. Reageren
Psychedelica Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik heb zo mijn twijfels over deze zogenaamde review... Ten eerste staat deze review al een tijdje op het net, eerder dan andere officiële reviews waren uitgekomen. Hoe kan het dat "Cam Garish", waar ik persoonlijk nog nooit eerder van heb gehoord, eerder GTA IV kan/mag reviewen dan officiële bladen zoals Official Xbox Magazine, Official Playstation Magazine, IGN en dergelijke? Ten tweede staan er dingen in de "review" die gewoonweg niet kloppen: - De installatie op de PS3 en (optonieel) op Xbox 360 ==> op beide consoles is er helemaal geen installatie! bron - Split screen op PS3, niet op Xbox 360 ==> Er is helemaal geen split screen op beide consoles bron De review is ook zo kort, en kan perfect verzonnen/gemaakt zijn met de info/screenshots/trailers die al beschikbaar waren... Dit in combinatie met de verkeerde feiten, en de verschijningsdatum voor al de andere officiële reviews doet mij geloven dat deze "review" gewoonweg verzonnen is... Reageren
Valkenburger Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 - De installatie op de PS3 en (optonieel) op Xbox 360 ==> op beide consoles is er helemaal geen installatie! bron Das een bron van 13 april, volgens mij klopt ie niet! Als dit een discussie word ga ik mijn bronnen opzoeken, eerst eten! Reageren
Psychedelica Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 - De installatie op de PS3 en (optonieel) op Xbox 360 ==> op beide consoles is er helemaal geen installatie! bron Das een bron van 13 april, volgens mij klopt ie niet! Als dit een discussie word ga ik mijn bronnen opzoeken, eerst eten! Ok dat is dan nog afwachten tot de 29e , de xbox 360 versie heeft in ieder geval geen installatietijd, ik heb hem al... (tenzij het een eerdere versie is natuurlijk) (jaja gedownload, sorry maar ik kon echt niet wachten ... But don't worry, ik sta maandag 28/04 om 24:00 uur aan de Game-mania om mijn pre-order af te halen... ) Reageren
Digi-Djeff Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) - De installatie op de PS3 en (optonieel) op Xbox 360 ==> op beide consoles is er helemaal geen installatie! bron Das een bron van 13 april, volgens mij klopt ie niet! Als dit een discussie word ga ik mijn bronnen opzoeken, eerst eten! Ok dat is dan nog afwachten tot de 29e , de xbox 360 versie heeft in ieder geval geen installatietijd, ik heb hem al... (tenzij het een eerdere versie is natuurlijk) (jaja gedownload, sorry maar ik kon echt niet wachten ... But don't worry, ik sta maandag 28/04 om 24:00 uur aan de Game-mania om mijn pre-order af te halen... ) Je download GTA IV om te kunnen spelen, en daarna koop je GTA IV alsnog in de winkel. Iets dat ik dan harstikke kan waarderen, maar als dan je gekochte GTA IV in de Xbox stopt is er toch niks leuk meer aan... Je speelt tenslotte de zelfde game... Als ik een gemodde Xbox had, dan had ik of GTA IV niet gedownload en gewoon de 29ste gekocht of GTA IV gedownload en niet in de winkel gekocht... Bewerkt: 26 april 2008 door Digi-Djeff Reageren
Psychedelica Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) - De installatie op de PS3 en (optonieel) op Xbox 360 ==> op beide consoles is er helemaal geen installatie! bron Das een bron van 13 april, volgens mij klopt ie niet! Als dit een discussie word ga ik mijn bronnen opzoeken, eerst eten! Ok dat is dan nog afwachten tot de 29e , de xbox 360 versie heeft in ieder geval geen installatietijd, ik heb hem al... (tenzij het een eerdere versie is natuurlijk) (jaja gedownload, sorry maar ik kon echt niet wachten ... But don't worry, ik sta maandag 28/04 om 24:00 uur aan de Game-mania om mijn pre-order af te halen... ) Je download GTA IV om te kunnen spelen, en daarna koop je GTA IV alsnog in de winkel. Iets dat ik dan harstikke kan waarderen, maar als dan je gekochte GTA IV in de Xbox stopt is er toch niks leuk meer aan... Je speelt tenslotte de zelfde game... Als ik een gemodde Xbox had, dan had ik of GTA IV niet gedownload en gewoon de 29ste gekocht of GTA IV gedownload en niet in de winkel gekocht... Een spel als GTA wil ik sowieso origineel hebben , ten eerste omdat ik Rockstar wil steunen, ten tweede omdat ik het doosje, cd ,boekje en map wil... Ik zat al zo lang te wachten op dit spel, toen ik hoorde dat het op het net stond moest ik het gewoon downloaden, ik kon echt geen week meer wachten De "thrill" van GTA IV voor het eerst te spelen heb ik gewoon een paar dagen eerder gehad, en wanneer ik mijn spel heb gekocht speel ik gewoon daar mee verder... Bewerkt: 26 april 2008 door Psychedelica Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.