samus (gast) Geplaatst: 30 april 2004 Rapport Geplaatst: 30 april 2004 (bewerkt) hoe moet ik verder? ik heb lance en sonny vermoord, wat moet ik dan doen? ik weet echt niet wat ik nu moet doen... ik heb al een paar keer bij zo'n beetje elk gebpuwe gekd op gehaald en ben pas op 61%... wie kan mij helpen? Bewerkt: 2 juli 2004 door samus Reageren
Ironfist Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 geen zin om te mailen: koop alles en doe missies tot je erbij neervalt(niet dus) nu echt:koop alles en doe missies tot je telefoon krijgt en dan is het nog leuker als je al die bullshit hebt gedaan taxi missies enzo doen ook stadium ni vergete Reageren
Lantyz Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 Oh, hemel, er is nog ZOVEEL dat je kan doen, Samus... Kijk een beetje rond op dit forum, er zijn al een heleboel topics over dit onderwerp. Doe in ieder geval de politie, brandweer, ambulance missies tot level 12, de pizza boy missie tot level 10, de telefoonmissies, alle races (sommige zijn niet makkelijk te vinden!)... en ga zo maar door... Heb je alle packages gevonden? De shooting range? etc etc etc... Reageren
Robienske Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 Geen e-mail adressen ! Vergeet ook niet alle rampages te doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.