Jump to content

waar is wat?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

de vliegschool of Flying School vind je in de toren op je savehouse in verdant meadows, the desert, Las venturas.

met andere woorden de ladder op in het torentje, daar is een rode cirkel. kaartje:

aan de rode stip, dat huisje.

greetz_ :cya:

Bewerkt: door senneken

Gaan we hier een nationaal topic van maken?

Nouja, op de kaart:

Gele stipje in Big Smoke's Crack Palace en het blauwe stipje is de Ghostcar, de overige bruine stipjes zijn de locaties van de Kapotte Sadler en de Kapotte Glendale. Deze zullen alleen niet wegrollen zoals de echte Ghostcar.

Sanandreasradar.gif

Vergroot het plaatje door links bovenin op het vergrootglasje en het papiertje te klikken.

Bewerkt: door Basssss
Waar zijn de ghostcars?

De zogeheten 'Ghost Cars', ook wel bekend als 'Christine Cars', kun je vinden in het streekje Back 'o Beyond in de Badlands. Zoek op je map naar hoefijzervormige bergen en rijdt daar heen, daar zul je enkele aantreffen.

Waar is Big Smoke´s Crackpalace?

Big Smoke's Crack Palace kun je vinden in Los Santos, om precies te zijn in East Los Santos. Je zult voor het eerst echt kennismaken met dit pand in de slotmissie 'End Of The Line'. Eerder kun je er, mits je de intro-glitch gebruikt, niet in. Ik heb even een kaartje gemaakt waarop het pand staat aangegeven.

post-43352-1209549103.png

Met dank aan WikiGTA voor het kaartje

Ik heb alleen het vreemde gevoel dat ik er één straat naast zit. Zoja, dan moet je één straat naar het westen toe. Het pand kun je herkennen aan de groene kleur.

Succes!

Edit: Lol, 2 seconden. :7

Edit@Basssss: Klopt, ik had al het vermoeden dat ik er één straat naast zat. :puh:

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:
post-43352-1209549103.png

Met dank aan WikiGTA voor het kaartje

Ik heb alleen het vreemde gevoel dat ik er één straat naast zit. Zoja, dan moet je één straat naar het westen toe. Het pand kun je herkennen aan de groene kleur.

Succes!

Edit: Lol, 2 seconden. :7

Of jij zit ernaast óf ik + WikiGTA zitten ernaast, ik heb de locatie van WikiGTA gehaalt. Namelijk van deze pagina. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...