Jump to content

hoe goed wordt GTA 4 denk je


mattetoet

hoe goed wordt GTA 4 denk je ?  

138 leden hebben gestemd

  1. 1. hoe goed wordt gta 4 ?

    • de beste game ooit
      66
    • een van de beste games ooit
      54
    • veel beter dan GTA SA
      8
    • beter dan GTA SA
      1
    • minder goed dan GTA SA
      0
    • een flop
      6


Recommended Posts

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mattetoet

    4

  • peter-de-gekste

    3

  • steintje

    3

  • FerryN

    2

Top Posters In This Topic

hoe goed wordt GTA SA denk je ??

Ik denk dat GTA san andreas een toppertje gaat worden :duh:

Ik denk dat je aan je spammen bent :duh:

ONTOPIC!: GTA 4 word een erg goede game naar mijn idee. Al vrees ik toch dat het me na een tijdje wel gaat vervelen...

Maar deze keer zit er multiplayer in. En 16 man in de volledige GTA 4 stad met voetgangers, verkeer en zelfs flikken, dat moet toch lang gaan boeien denk ik. :)

Link to comment
Delen op andere websites

wie heeft er voor "een flop" gestemd?? :7

da vraag ik mij ook af ... waarschijnlijk iemand die jaloers is ofzo ...

Wss iemand die geen ps3 of xbox heeft... En elke game heeft minpunten dat moet je niet vergeten,, Door deze hype rond de game gaan mensen de kleine minpunten mischien wel veel te zwaar optvatten..

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gestemd op:FLOP.ja je mag me uitschelden hiervoor maar ik denk dat als er toch een paar bugs in komen te zitten dan is iedereen teleurgesteld.en niets kan perfect zijn,dat weet iedereen wel.

Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gestemd op:FLOP.ja je mag me uitschelden hiervoor maar ik denk dat als er toch een paar bugs in komen te zitten dan is iedereen teleurgesteld.en niets kan perfect zijn,dat weet iedereen wel.

oh als er een paar bugs in zitten vind jij het al een flop soms is het juist handig/leuk als er een bug in zit

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gestemd op:FLOP.ja je mag me uitschelden hiervoor maar ik denk dat als er toch een paar bugs in komen te zitten dan is iedereen teleurgesteld.en niets kan perfect zijn,dat weet iedereen wel.

oh als er een paar bugs in zitten vind jij het al een flop soms is het juist handig/leuk als er een bug in zit

ja ik vind het juist ook leuk als er bugs in zitten alleen er zijn veel mensen die zeggen*het wordt een top game*nou dat vind ik bullshit.want dat zeiden sommige mensen vroeger ook van andere games,en nou lees ik dat die personen gewoon over die games heen rijden(letterlijk)en kapot slaan met tennis rackets.dus dat is mijn punt.
Deze game is uber vet. kan echt niet meer wachten.
kijk dit bedoel ik nou. Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...