steve6972 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 hoi,... Ik ben op zoek naar een goeie driftauto id. weet iemand die?? gr Steve Reageren
Remcconen Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) hoi,...Ik ben op zoek naar een goeie driftauto id. weet iemand die?? gr Steve ID weet ik zo even niet. Zoek hem zo voor je op. De naam is Windsor. Op gezocht: ID 555: Windsor op WikiGTA Bewerkt: 26 april 2008 door Remcconen Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik zou persoonlijk voor de Elegy gaan, dat is ook een prima auto om te driften, de achterwielen slippen relatief gauw weg en hij is in de drift best goed in bedwang te houden... De ID is 562 en mocht je geïnteresseerd zijn, dit is de WikiGTA pagina Greetz Reageren
Juwayri Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 (bewerkt) Ik zou persoonlijk voor de Elegy gaan, dat is ook een prima auto om te driften, de achterwielen slippen relatief gauw weg en hij is in de drift best goed in bedwang te houden... De ID is 562 en mocht je geïnteresseerd zijn, dit is de WikiGTA pagina Greetz idd Elegy is veel fijner een Windsor is best moeilijk. Maar als je met een windsor kan driften... Ben je onverslaanbaar. Bewerkt: 27 april 2008 door Juwayri Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.