Jump to content

verborgen of nieuwe voertuigen


gta vcs-freak

Recommended Posts

weten jullie mischien nog wat secret of nieywe voertuigen in gta vc?? want in vcs kon je in zo`n jumbojet kan je hier in vc ook in een jumbojet of zo`n groot schip???

p.s. zijn daar ook mods voor??

p.p.s. weet iemand nog een leuke voertuigmod voor gta vc???

p.p.p.s. ehm...

Link to comment
Delen op andere websites

weten jullie mischien nog wat secret of nieywe voertuigen in gta vc?? want in vcs kon je in zo`n jumbojet kan je hier in vc ook in een jumbojet of zo`n groot schip???
Ik weet een paar voertuigen uit de beta van Vice City. De Cougar auto en een militair vliegtuig.
p.s. zijn daar ook mods voor??
De Cougar kon je ergens op www.thegtaplace.com downloaden maar die kan ik nu zo snel niet vinden.
p.p.s. weet iemand nog een leuke voertuigmod voor gta vc???
Ik ken er veeeeeeeeeeeeeeeld te veel. Kijk zelf eens wat rond op wat gta modsites.
p.p.p.s. ehm...

ehm... Wat?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het gewoon over mods hebt moet je inderdaad ff de grote GTA-sites af gaan zoeken. Als je et over bijzondere voertuigen hebt die je gewoon in het spel al kunt krijgen zou ik even op WikiGTA kijken. Bij de voertuigen van GTA Vice City heb ik een aparte categorie gemaakt met alle bijzondere voertuigen en hoe je deze kunt krijgen. Daar zitten inderdaad wel leuke tussen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...