M.Goodkat Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik ben nogal aan het denken. In de 4de trailer, van Everyone is a rat kom je zo met een paar gasten in de Liberty City Bank binnen met een bivakmuts. Nu las ik een korte tijd geleden dat je een missie had dat je 2,5 miljoen dollar had en je de SWAT LCPD allemaal moest ontwijken. Nu vroeg ik mij af, kun je da tijdens Free roaming doen, in the godfather kon je dat doen en ik vond dat zoooo graaaf!! Das puur gewonnen geld, je bent van 200$ ineens naar 2,500,200$, is da ni graaf Groeten! Reageren
IV trailer Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Het lijkt mij niet dat je "zomaar" aan 2.5 miljoen komt. Ten slotte word de protagist niet rijk in deze gta. Reageren
M.Goodkat Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Het lijkt mij niet dat je "zomaar" aan 2.5 miljoen komt. Ten slotte word de protagist niet rijk in deze gta. Maar ik had gelezen dat je een missie had dat nico met man en macht moest ontsnappen omdat die 2,5 miljoen had, misschien van die trailer. Reageren
danielb Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Het lijkt mij niet dat je "zomaar" aan 2.5 miljoen komt. Ten slotte word de protagist niet rijk in deze gta. Maar ik had gelezen dat je een missie had dat nico met man en macht moest ontsnappen omdat die 2,5 miljoen had, misschien van die trailer. er gingen natuurlijk wel allemaal geruchten over internet die niet waar zijn. dat kan hierbij natuurlijk ook zo zijn. maar uiteindelijk word niko wel rijk hoor. als je lang genoeg spaart lukt dat wel Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Het lijkt mij niet dat je "zomaar" aan 2.5 miljoen komt. Ten slotte word de protagist niet rijk in deze gta. Maar ik had gelezen dat je een missie had dat nico met man en macht moest ontsnappen omdat die 2,5 miljoen had, misschien van die trailer. Ja ik denk dat je wel bank overvallen kan doen maar niet zo groot geld iets in de 10 duizend ofzo gewoon een wild gokje hoor! Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 mischien moet je dat dan naar je baas brengen ofzo? Reageren
tmffirework Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 ik hoop het niet, dan heb je opeens tering veel geld wat het helemaal niet meer bijzonder maakt als je bijvoorbeeld een nieuw wapen kan kopen Reageren
strandpop Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 in je eentje een bank overvallen lijkt mij niet echt een slim idee, maar zou het wel vet vinden dat je roman en nog een paar andere bellen om de bank te overvllen. Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ja, in de plaats van eens te gaan poolen, kom vrienden, we gaan geld verdienen Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 ik hoop het niet, dan heb je opeens tering veel geld wat het helemaal niet meer bijzonder maakt als je bijvoorbeeld een nieuw wapen kan kopen Ja inderdaad je begint al met 10$ dan bel je ff 4 vreemden op Heey kom we gaan bami eten daarna ff bank beroven we kunnen dan 10Mil verdienen. dat zou heerlijk zijn! Reageren
innercore Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 ik hoop het niet, dan heb je opeens tering veel geld wat het helemaal niet meer bijzonder maakt als je bijvoorbeeld een nieuw wapen kan kopen Ja inderdaad je begint al met 10$ dan bel je ff 4 vreemden op Heey kom we gaan bami eten daarna ff bank beroven we kunnen dan 10Mil verdienen. dat zou heerlijk zijn! niet echt dat is dan net als cheaten, vet veel geld, maakt het spel niet meer belangerijk, werken voor je geld dat maakt het belangerijk Reageren
Gerolamo Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 (bewerkt) Bij de overval maak je met totaal 4 man meer dan $500.000 buit, zelf krijg je $250.000 Deze missie krijg je pas op ongeveer 35% van het spel en tegen die tijd heb je al zo'n $50.000 opgebouwd. Normaal krijg je tussen de $5.000 en $9.000 voor missies, bij deze dus erg veel. Maar het is dan ook geen makkie. PS: Nee, in free roaming kun je dit niet doen. Bewerkt: 27 april 2008 door Gerolamo Reageren
philippe58 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Volgens mij worden al die missies gewoon echt vet! Ik hoop dat eentje net zo gek word ald bij GTA: SA bij area 69 en green goo! Reageren
steintje Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Volgens mij worden al die missies gewoon echt vet! Ik hoop dat eentje net zo gek word ald bij GTA: SA bij area 69 en green goo! vond jij green goo vet dan?. Reageren
M.Goodkat Geplaatst: 27 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Bij de overval maak je met totaal 4 man meer dan $500.000 buit, zelf krijg je $250.000Deze missie krijg je pas op ongeveer 35% van het spel en tegen die tijd heb je al zo'n $50.000 opgebouwd. Normaal krijg je tussen de $5.000 en $9.000 voor missies, bij deze dus erg veel. Maar het is dan ook geen makkie. PS: Nee, in free roaming kun je dit niet doen. Oh bedankt, ik dacht al dat er iets over was Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.