-GoldWing- Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Hey, ik wil heel graag DC schoenen kopen maar ik kan ze nergens vinden. Weten jullie het misschien? en hoeveel kosten ze dan. De winkel moet wel in de buurt zijn van haarlem en omgeving. Of als het kan internet winkel. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Omgeving Haarlem... Ken je de Brittain in Haarlem? De laatste keer dat ik daar was hadden ze gewoon DCs En probeer anders elke andere willekeurige skateshop, vaak hebben ze DC wel. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 hoeveel kosten ze dan ongeveer? Reageren
Spark Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Niet meer als 70 euro volgensmij. Ligt eraan watvoor model je wilt hebben. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) ik wil er een van Rob Dyrdek. Die kost volgens mij 80 euro, toch? Edit: weet jij een nederlandse webshop die ze verkoopt? Bewerkt: 5 mei 2008 door -GoldWing- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.