-GoldWing- Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Hey, als ik een filmpje bij youtube wil bekijken komt er steeds dat ik de nieuwste flash player moet installeren maar die heb ik al, en dat is negen. En ik heb alles al gecheckt maar niks doet het. Wat moet ik hier tegen doen? Greetzzz -GoldWing- Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Hey, als ik een filmpje bij youtube wil bekijken komt er steeds dat ik de nieuwste flash player moet installeren maar die heb ik al, en dat is negen.En ik heb alles al gecheckt maar niks doet het. Wat moet ik hier tegen doen? Greetzzz -GoldWing- Gebruik je dan Exploder? Dan moet je Firefox gebruiken die prob heb ik ook. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) bij mozzila firefox gebeurt dit ook. Wat anders? Bewerkt: 26 april 2008 door -GoldWing- Reageren
Thundercover Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Probeer de nieuwste versie gewoon van Adobe te downloaden en te installeren. Als het goed is, moet het dan weer werken. Succes! Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2008 maar als ik de download and install knop indruk gebeurt er niks. Wat kan ik daartegen doen Reageren
KevinBl Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Hye ik heb een ook een rpobleem met youtube ik kan geen geluid afspelen via youtube weten jullie raad/? Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 dat probleem komt bij mij niet voor, daar kan ik je niet mee helpen sorry. Maar bij mij doen youtube filmpjes het wel op Hyves, maar niet op de officiele site van youtube. Iemand hier een verkaring voor? Reageren
Arthis Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 dat probleem komt bij mij niet voor, daar kan ik je niet mee helpen sorry.Maar bij mij doen youtube filmpjes het wel op Hyves, maar niet op de officiele site van youtube. Iemand hier een verkaring voor? Ik zou het niet weten, maar mischien kan je proberen of ze het op Google Video wel doen Reageren
Robin2130 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Hye ik heb een ook een rpobleem met youtube ik kan geen geluid afspelen via youtube weten jullie raad/? Zijn je sounddrivers wel geïnstalleerd? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.