-GoldWing- Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Hey, kan iemand uitleggen hoe de water level editor werkt? Want ik snap er geen fiets van. Greetzzz -GoldWing- Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Hey, kan iemand uitleggen hoe de water level editor werkt?Want ik snap er geen fiets van. Greetzzz -GoldWing- Ik heb maar eventjes 'deze' downlaod gebruikt om je te helpen. Het is heel simpel. Als water level kun je indien je een normale stand wilt het beste ongeveer 5.0/6.0 intypen. Dit houd in dat de waterhoogte normaal is, zoals standaart in het spel gebruikt wordt. Je kunt deze ook instellen op bijvoorbeeld -100. Nu zijn alle oceanen compleet leeg, en kun je hier bijvoorbeeld lekker countrycrossen met een shanchez of landstalker. Of je stelt hem in op bijvoorbeeld 18.0, en alle huizen staan zo'n beetje onder water. De Wavehight bedient de golfhoogte. 0.0 betekend géén golven, anders gezecht heerlijk plat water. Stel je deze bijvoorbeeld in op 2.5, dan zullen de stranden + wegen overstromen met water. Wanneer je alles hebt ingesteld naar keuze, klik je op 'set' en kun je San Andreas opstarten. Waarna je je nieuwe waterwereld kunt bezichtigen. Succes! Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2008 oke thanx hij doet het. Greetzzz -GoldWing- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.