X-Zero Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 wat leuk is als san andreas speelt om james bond te spelen bijvoorbeeld de vliegveld is de basis je moet wel een paar coole unieke autos zoals de pfoenix en de patriot bijvoorbeeld je moet bij de dicht bijzijnde ammu-nation 15 plak granaten halen en dan moet over de zand weggetjes naar de boven kant van de kaat lv als het goed gaat liggen er 3 zeil jachten de moet je vernietigen klaar moet je terug gaan daar de basis mission passed :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 Het is wel grappig om zulke dingen te doen, maar om hier een topic voor te openen. Is het niet wat onzinnig? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 leuk idee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 Idd, een beetje.... dan kunnen wel elk ander wel een topic posten en onze ideen daarin vertellen, maar het is wel een leuk tijdverdrijf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michiel23 Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 Het zou kunnen Luek idee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 mischien kan dit een topic worden waar allemaal zelf gemaakte missies in worden beschreven. Hoe leuker hoe beter. Het is maar een voorstel mischien is het wel leuk Wie is het hier mee eens??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 (bewerkt) owkeeeeeeeej betje onzinnig om hier gelijk een topic over te openen of zet het dan bij gta next k vrees een verplaatsing naar GTA Next voor deze topic of zit k er helemaal naast? Bewerkt: 11 februari 2005 door BeatboxGamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 Dit kan wel nog een leuk topic worden. Maar als het over de volgende GTA gind kon het wel bij GTA Next. Maar hoe gaat dit dan in zijn werk? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 11 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 dit gaat niet over de vogende sa maar over je zelfgemaakte missies als je wilt kan je zelf ook een soort bond missie neer te zetten het is gewoon voor de lol en ik vind onnodig om een slotje neer te kwake <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 (bewerkt) het hoeft geen Bond 007 missie te heten :rolleyes: Ik ben meer voor de Johnson 003 missies Dit is die van mij (met codes): Doel van de missie: Bij elk vliegveld een pakje met drugs ophalen Je bent voor CJ's huis Je doet de Hydra cheat en stapt in je hydra en vliegt weg dan doe je 3 of 4x de politie cheat tot je 6 sterren hebt. Dan moet je eerst naar het LS vliegveld naast een (hoe noem je dat ook alweer zo'n vliegtuig garage, nou ja ik noem het maar een:) loods landen. Dan mag je weer de code doen dat je weer helemaal beter bent. Dan stijg je weer op en vlieg je naar het vliegveld van SF land je weer naast een loods doe je weer de code en vlieg je weer weg naar de LV vliegveld onder weg moet je wel over area 69 komen. Als je er bent dan land je weer naast een loods en mag je weer de code doen. Dan stijg je weer op en vlieg je over area 69 naar je eigen vliegveld (klein stukje vliegen maar) als je daar bent is het: mission passed Ik heb hem al gedaan en het is best makkelijk als je een beetje kan sturen en goed op je radar kijkt waar de andere hydra's vliegen Suc6 Bewerkt: 11 februari 2005 door Wesley Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 11 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 kijk dat bedoel ik nou en het klopt het hoeft geen bond missie te heten maar je kan wel bij didier sachs een smoking kopen maar je hoeft het niet te doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 en wat is een smoking :unsure: :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 11 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 (bewerkt) dat is zo heel net pakje. kijk jij wel eens naar een james bond film. daar zie je hem als hij naar een feest gaat in een heel net kledingstuk. lopen in het engels heet het een tuxedo snappie Bewerkt: 11 februari 2005 door the straight people killer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azert Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 ik zou zeggen/ je begind op de thuisbasis(vliegveld lv) je gaat naar de parking van de politie je gaat zo snel mogelijk naar beneden zonder gezien te worden naar het tweede deel van de ondergrondse parking daar moet je in een helicopter gegevens van de bank van LV gaan halen (er gewoon in en uit gaan) en dan terug naar de thuisbasis als dat lukt is de opdracht gelukt. veel geluk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 en wat is een smoking :unsure: :blink: uh gtadude je mag dan 1jaartje ouder zijn dan mij maar een kinde van 9 a 10 weet al wat een smoking is. ps. niet al te verkeerd opvatten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.