bernt Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 (bewerkt) Hoi, Een nieuwe trailer van GTA IV van rockstar http://uk.gamespot.com/video/933037/618994...icial-trailer-5 Mvg, Bernt. Bewerkt: 27 april 2008 door bernt Reageren
philippe58 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Aardig filmpje vond ik beter! Reageren
bernt Geplaatst: 27 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Aardig filmpje vond ik beter! Jep zag er wel gaaf uit met die helicopter Reageren
mattetoet Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Prachtige trailer ! hij is wel moi maar de minst geode vindt ik ... Reageren
-IV- Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Prachtige trailer ! hij is wel moi maar de minst geode vindt ik ... Maar ze houden mij wel echt in spanning naar de echte beelden hoor! Dat stuk met die crossmotor vond ik wel knap. Reageren
mattetoet Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Prachtige trailer ! hij is wel moi maar de minst geode vindt ik ... Maar ze houden mij wel echt in spanning naar de echte beelden hoor! Dat stuk met die crossmotor vond ik wel knap. mij houden ze ook in spanning, maar mijn spanning is nauwelijks tot niet versterkt na het zien van deze trailer Reageren
-IV- Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 (bewerkt) Prachtige trailer ! hij is wel moi maar de minst geode vindt ik ... Maar ze houden mij wel echt in spanning naar de echte beelden hoor! Dat stuk met die crossmotor vond ik wel knap. mij houden ze ook in spanning, maar mijn spanning is nauwelijks tot niet versterkt na het zien van deze trailer Omdat je de Review al hebt gezien? Bewerkt: 27 april 2008 door -IV- Reageren
mattetoet Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Prachtige trailer ! hij is wel moi maar de minst geode vindt ik ... Maar ze houden mij wel echt in spanning naar de echte beelden hoor! Dat stuk met die crossmotor vond ik wel knap. mij houden ze ook in spanning, maar mijn spanning is nauwelijks tot niet versterkt na het zien van deze trailer Omdat je de Review al hebt gezien? daarmee kan het ook e maken hebben, maar ik vond niet dat de review echt dingen verklapte ... Reageren
studio dewolf Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Stuk van die filmpje zit toch in andere filmpje vb bomma gooit fles met vuur en de man loopt en de vliegtuig zit achter hem. Reageren
-IV- Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Stuk van die filmpje zit toch in andere filmpje vb bomma gooit fles met vuur en de man loopt en de vliegtuig zit achter hem. Idd, dat was nog een apart reclame stukje voor de special Pre-order edition pak. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Die man is toch bekende persoon? Reageren
IronBullet Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Niet egt veel INFO maar wel leuk filmpje. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 (bewerkt) Deze trailer was al bekend EDIT: De nieuwe kwam daarna, die is idd heel vet... (ik zag eerst het filmpje met die tour) Bewerkt: 27 april 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.