js007 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik heb vanacht opgemerkt dat er reclame was voor gta4 op 2BE . In die reclame zijn er een paar stukjes van trailers te zien en een politie helicopter . Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 (bewerkt) Ik heb vanacht opgemerkt dat er reclame was voor gta4 op 2BE .In die reclame zijn er een paar stukjes van trailers te zien en een politie helicopter . Ik heb het gisteren ook gezien; er waren enkele beelden bij die ik nog niet gad gezien. Edit: Ik was ook naar White Chicks aan het kijken... Bewerkt: 27 april 2008 door $big$smoke$ Reageren
mattetoet Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 heb de reclame ook gezien en inderdaad enkele nieuwe beelden die nog niet bekend waren Reageren
bernt Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Mss staan hier de beelden in? http://uk.gamespot.com/video/933037/618994...icial-trailer-5 Reageren
mattetoet Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Mss staan hier de beelden in?http://uk.gamespot.com/video/933037/618994...icial-trailer-5 nee het zijn andee beelden Reageren
GTA-Drikn Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik heb gisteren ook toevallig dit filmpje gezien na de film white chicks. er zijn inderdaad paar beelden die ik ook nog nooit had gezien Reageren
Swiggers Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik heb gisteren ook toevallig dit filmpje gezien na de film white chicks.er zijn inderdaad paar beelden die ik ook nog nooit had gezien Zo zie je maar weer. Dat Rockstar Games steeds meer van IV laat horen/zien.Reclame op het internet. Extra filmpje op het internet. Reclame op de Televisie. Swiggers Reageren
mattetoet Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik heb gisteren ook toevallig dit filmpje gezien na de film white chicks.er zijn inderdaad paar beelden die ik ook nog nooit had gezien ik was ook naat white chiks aan het kijken !!! Reageren
Jordy_Wvl Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 ja heb ik gezien en ik was ook naar white chicks aan het kijken lol maar op het einde kwam er 'Out Now' het is toch pas de 29 ste Reageren
mattetoet Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 da heb ik ook nog gezegd da da wa te vroeg was lol Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 ja heb ik gezien en ik was ook naar white chicks aan het kijken lol maar op het einde kwam er 'Out Now' het is toch pas de 29 ste Dat staat toch ook onder aan dit forum? In dat gele blok, advertentie voor onder andere Intertoys, staat ook GTA IV Nú te koop.. Reageren
Jordy_Wvl Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 ja heb ik gezien en ik was ook naar white chicks aan het kijken lol maar op het einde kwam er 'Out Now' het is toch pas de 29 ste Dat staat toch ook onder aan dit forum? In dat gele blok, advertentie voor onder andere Intertoys, staat ook GTA IV Nú te koop.. dat is dan zeer misleidende reclame Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ja, ben in Parijs geweest en daar zijn ze ook zot van GTAIV. Overal billboards, stickers, posters..; En op sommige van die posters staan ook Out now! Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ja, ben in Parijs geweest en daar zijn ze ook zot van GTAIV. Overal billboards, stickers, posters..; En op sommige van die posters staan ook Out now! Ik denk dat ze die posters dan te vroeg opgehangen hebben, of misschien wordt er wel gewoon bedoeld dat je hem al kan bestellen of weet ik veel wat.. Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ja van die reclame was ik ook in de war. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.