thierry07 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 wat vinden jullie ervan als kinderen van ongeveer 12 jaar gta spelen Graag je mening ik ben zelf 14 jaar XD Reageren
js007 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 wat vinden jullie ervan als kinderen van ongeveer 12 jaar gta spelen Graag je mening ik ben zelf 14 jaar XD Ik ben zelf ook 14 ik kan het wel aan ik speel al vanaf mijn 10 en nog steeds geen negative invloed op mij. Ik had als eerst vice city en dat is nog niet zo erg vergeleken met gta4, veel realistiser. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 (bewerkt) Ikzelf ben 16; ik vind het niet erg dat kinderen van 12 jaar GTA spelen. Ik speelde GTA vanaf mijn 12de of 13de dacht ik. Zo erg is dat nu ook weer niet... Bewerkt: 27 april 2008 door $big$smoke$ Reageren
mattetoet Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 maar onder de tien is toch wel te jong, als ze het op school ofzo allemaal gaan uitproberen op hun vriendjes loopt het wel goed fout denk ik !! Reageren
philippe58 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Onder de tien wordt wel een beetje jong, ook ik ben 14 en dat is ook onder de indicator voor GTA: IV maarja Reageren
mattetoet Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 ik ben zestien heb totaal geen probleem met het onderscheiden van de realiteit en een spel... Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik speel GTA van me 12de tot nu, alleen 11 jaar vind ik al een beetje jong. Wat de meeste kinderen van 11 jaar die ik ken kunnen er niet goed mee om gaan. Reageren
mattetoet Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik speel GTA van me 12de tot nu, alleen 11 jaar vind ik al een beetje jong. Wat de meeste kinderen van 11 jaar die ik ken kunnen er niet goed mee om gaan. somige kindere kunne gewoon niet goed het onderscheidt maken tussen spel en realiteit, een kind dat het beseft zou wat mij betreft het wel moge spelen, maar dan wel bove de tien jaar Reageren
-IV- Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Als je maar niet zoals Jack Thompson gaat eindigen is het goed! Nee nee, ik vind dat je het spel niet te serieus mag nemen en vooral weten dat het maar een videospel is. Doe liever 'stoute' dingen in dat spel dan in de echte wereld en laat u niet beïnvloeden door Grand Theft Auto. (op een negatieve manier) Groetjes Reageren
mattetoet Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Als je maar niet zoals Jack Thompson gaat eindigen is het goed!Nee nee, ik vind dat je het spel niet te serieus mag nemen en vooral weten dat het maar een videospel is. Doe liever 'stoute' dingen in dat spel dan in de echte wereld en laat u niet beïnvloeden door Grand Theft Auto. (op een negatieve manier) Groetjes ja maar sommigen kunnen dat niet onderscheiden.... en dan wordt het inderdaad gevaarlijk Reageren
IronBullet Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik ben nu 13 en ik heb al veel GTA`s gespeeld dus mij maakt het nie uit al gaan kinderen die jonger als ik zijn GTA spelen want da heb ik toen ook gedaan. Reageren
mattetoet Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 (bewerkt) Ik ben nu 13 en ik heb al veel GTA`s gespeeld dus mij maakt het nie uit al gaan kinderen die jonger als ik zijn GTA spelen want da heb ik toen ook gedaan. ik ben ook jonger dan tien begonnen met gta spelen, het doden van mensen enz maakte mij toen eigelijk niet zoveel uit, ik vond een open stad gewoon veel leuker, soms hield ik me zelf aan de verkeersregels in vice city en ik ben er niet geweldadig van geworden. ik spreek hier wel uit mezelf en niet uit anderen Bewerkt: 27 april 2008 door mattetoet Reageren
studio dewolf Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 De ouders van de kinderen moeten zelf weten. De kinderen mogen niet nadoen zoals het spel. Als zij wel doen dan volgende keer niet meer GTA spelen tot rijpere leeftijd. 12 jaar is ok als niet nadoen zoals spel. Toen ik 11 jaar oud, speelde ik GTA. Reageren
winx Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 ik ben zelf ook 14 mijn eerste was Gta 3 voor ps2 nu heb ik donderdag Gta 4 besteld voor Xbox 360 en kommen hem dinsdag thuis bezorgen door TNT Eindhoven. maar ja ik vind dat het geen invloed hebben op mij tien jaar kan net vind ik. Reageren
thierry07 Geplaatst: 27 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2008 ik ben zelf ook 14 mijn eerste was Gta 3 voor ps2 nu heb ik donderdag Gta 4 besteld voor Xbox 360 en kommen hem dinsdag thuis bezorgen door TNT Eindhoven.maar ja ik vind dat het geen invloed hebben op mij tien jaar kan net vind ik. Hopen dan TNT niet staakt dinsdag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.