Jump to content

kinderen die GTA IV gaan spelen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik speelde op me 9de gta londen enzo,,, Daarna heb ik het een tijdje nie gespeeld. tot gta 3 uitkwam.

Ik vind dat alle kinderen gta mogen spelen:D

Bewerkt: door oostzaan
  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• mattetoet

7

• steintje

6

• winx

5

• thierry07

5

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Toch wel allemaal jonger dan ik had gedacht hiero.

12 Of onder vind ik te jong, alles daarboven tot de 18 is per persoon een apart geval, maar als je ouders nee zeggen zou het ook nee moeten blijven ;)

Geplaatst:

Achja, als kinderen van 12 GTA spelen is het aan de ouders om het te verbieden of niet... Ik denk dat ik mijn kinderen pas van 14 jaar zulke games laat spelen ( als ze maar geen ADHD hebben want dan heeft gamen weldegelijk invloed op je gedrag. ) Ik speelde GTA vanaf me 13e ofzo, maar zoals iemand al zij, toen was GTA een stuk minder realistisch....

Geplaatst:
Achja, als kinderen van 12 GTA spelen is het aan de ouders om het te verbieden of niet... Ik denk dat ik mijn kinderen pas van 14 jaar zulke games laat spelen ( als ze maar geen ADHD hebben want dan heeft gamen weldegelijk invloed op je gedrag. ) Ik speelde GTA vanaf me 13e ofzo, maar zoals iemand al zij, toen was GTA een stuk minder realistisch....

mijn ouders weten geen eens wat voor spel gta is. ik zeg gewoon altijd ik ga even een game kopen. en dat mag en dan kom ik die middag thuis met een game en mijn ouders weten geen eens welke.

Geplaatst:

Ik vind dat kinderen onder de 10 GTA niet horen te spelen. Ik ben zelf 16 jaar, en speelde op me 8ste GTA2 daarna heb ik een lange tijd geen nieuwe GTA gespeeld. Toen San Andreas uitkwam begon ik weer met het spelen van GTA.

GR Giozio :cya:

Geplaatst:

toen ik begon met GTA was ik volgens mij 8 of 9...weet het niet precies meer...maar dat was dan wel GTA2

ik ben nu trouwens 13 en ik ben nog steeds een enorme GTA-fan maar ik begrijp alleen niet waarom je er 18 voor moet zijn, niemand houd zich daaraan (behalve een paar strenge ouders) :duh:

Geplaatst:
Maar gta 1 en 2 zijn toch iets anders dan echte 3d gta's,,,

dat vind ik nou ook, 1 en 2 is zo nep...bij de GTA 3 era's ziet het er veel echter uit, waarmee het ook 'enger' wordt, en met Gta: IV is het nog echter :D

Geplaatst:

dat vind ik nou ook, 1 en 2 is zo nep...bij de GTA 3 era's ziet het er veel echter uit, waarmee het ook 'enger' wordt, en met Gta: IV is het nog echter :D

welkom op het forum mikey.

Geplaatst:

ben nu 16 maar speel al gta 1 vanaf ongeveer groep 3 ofzo. nog altijd geen negatieve invloed op mij ofzo iets :puh: maar zoals anderen zeggen, gta iv is wel realistischer dus misschien dat het voor mensen uit groep 3 nog niet helemaal goed zou zijn

Geplaatst:

Mijn playstation is gekomen toen ik 10 was, pas een jaar daarna heb GTA III genomen. Nu ben ik ook maar 12, alleen zal ik het niet spelen omdat ik de console niet heb…

Mijn ouders vinden het ook niet zo erg, als ik maar kan onderscheiden wat realife is. En wat game is.. Zo dom ben ik nou ook weer niet….

Geplaatst: (bewerkt)

welkom op het forum mikey.

dankje...mar dat had je toch al een keer gezegd? ;)

Bewerkt: door Mikey cool6
Geplaatst:
wat vinden jullie ervan als kinderen van ongeveer 12 jaar gta spelen

Graag je mening

:dans: ik ben zelf 14 jaar XD :dans:

Ik zelf vind het wel erg, kinderen van 6 tot 12 (het ligt natuurlijk helemaal aan de persoon) maar zijn in mijn ervaring gevoeliger voor dit soort dingen dan tieners van 16. Ik kom op xboxlive allemaal van die agressive kleuters tegen dit meteen schreeuwen "ik maak je dood als ik je in het echt tegen kom". Ik ben zelfs iemand van 6 tegen gekomen die gears of war speelt. Iemand van 6 ziet nog niet het verschil tussen realiteit en fictie. Ik vind daarom ook dat er beter op de leeftijds classificatie moet worden gelet.

Natuurlijk lees ik allemaal reacties van mensen rond de 12 waar op het geen invloed heeft. Toppie voor jullie maar dat kunnen jullie ouders ook wel inschatten denk ik. Wanneer er strenger op leeftijd word gecontroleerd dan kopen jullie ouders het toch? Ik zie in ieder geval geen probleem.

Geplaatst:
Ben ik nu de enige op dit forum die volwassen is :S

op leeftijd wel, maar ik voel mijn eigen oud worden als ik hoor 'ik ben 11' :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...