Jump to content

kinderen die GTA IV gaan spelen


thierry07

Recommended Posts

wat vinden jullie ervan als kinderen van ongeveer 12 jaar gta spelen

Graag je mening

:dans: ik ben zelf 14 jaar XD :dans:

maakt niets uit ik speelde toen ik 6 was al schietspellen en het had/heeft geen invloed op mij

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mattetoet

    7

  • steintje

    6

  • winx

    5

  • thierry07

    5

Top Posters In This Topic

wat vinden jullie ervan als kinderen van ongeveer 12 jaar gta spelen

Graag je mening

:dans: ik ben zelf 14 jaar XD :dans:

Ik was 16 toen ik m'n eerste (DE eerste) GTA speelde. Nu ben ik al 26... Ik zeg, het moet kunnen... 12 jaar zolang ze maar normaal doen in real life. Ga het niet nadoen! Da's niet de bedoeling. Maar over de inhoud kan ik kort en krachtig zijn. Kinderen kijken (soms) op die leeftijd ook al films die voor volwassenen zijn. Dus why the hell not?! Laat ze maar genieten van GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

zolang die kinderen onderscheid kunnen maken tussen echt en fantasie is het goed. de ouders van de kinderen zouden dat wel weten en die oordelen dan zelf wel. ik begon zelf ook 10 jaar geleden met de eerste gta en toen was ik nog 5. maar ik vond het geweldig! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben waarschijnlijk de jongste geweest.

Op me 6e kreeg ik gta 2.

Op me 7e speelde ik al gta III

Op me 8e speelde ik vice city.

Ga maar door maar ik vond het toen eerder grappig dan misdadig :puh:

Bewerkt: door igi0n
Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat het ligt aan de persoon zelf, de ene kan er beter tegen dan de ander.

Denk dat dat een vraag is voor de ouders, ikzelf vind dat dat wel moet kunnen ik bedoel ze kijken ook films?

en dat lijkt toch nog nét een beetje echter dan gta :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik nu de enige op dit forum die volwassen is :S

Nee, ik ben zelf 21 en speel gta gewoon voor het plezier. ( naast het werken enz )

Kinderen tot 12 jaar horen buiten te spelen met hun kameraden. Fietsen, voetballen, Belletje trekken, miertjes verbranden enz. Na 12 jaar moeten de ouders dat zelf bepalen of ze hun zoon/dochter dat spel laten spelen. Als je zelf mentaal niet in orde bent en je kan dingen niet onderscheiden tussen echt en nep dan moet je het niet spelen. Kan je dat wel dan wens ik je veel plezier met GTA 4.

MVG

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik nu de enige op dit forum die volwassen is :S

Nee, ik ben zelf 21 en speel gta gewoon voor het plezier. ( naast het werken enz )

Kinderen tot 12 jaar horen buiten te spelen met hun kameraden. Fietsen, voetballen, Belletje trekken, miertjes verbranden enz. Na 12 jaar moeten de ouders dat zelf bepalen of ze hun zoon/dochter dat spel laten spelen. Als je zelf mentaal niet in orde bent en je kan dingen niet onderscheiden tussen echt en nep dan moet je het niet spelen. Kan je dat wel dan wens ik je veel plezier met GTA 4.

MVG

miertjes verbranden haha. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ach jongens, stel jullie niet zo aan. ^_^

Het is maar een spel ;) Ik speelde GTA toen ik 9 was. Toen speelde ik GTA III, en had ik Vice City al gekocht als opvolger. Ik mocht dit van mijn moeder wel spelen. Maar zoals ik eerder al op dit forum zei: 'Ik mocht GTA niet spelen als ik niet het verschil wist tussen Realiteit en Werkelijkheid'. Nu ben ik 12 en oud en wijs genoeg. ;) Ik snap nu heus wel dat je dit niet in Real Life mag doen. ;) En als iemand dit doet. Dan is hij flink gestoord. ;)

Ik ben 12 en ik mag echt wel GTA spelen. Volgens jullie zijn kindjes van 12 nog kleine kinderen.... :duh:

Een kind van 12 is in dit geval 'klein' als hij geen onderscheid kan maken tussen Realiteit en Werkelijkheid kan maken. ^_^ Ik neem aan dat de meeste van deze kinderen hier wel mee overweg kunnen gaan. ^_^ Waaronder ik..:D

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel GTA ongeveer vanaf me 12de daarvoor vonden me ouders het spel te agressief voor me. Ik heb nooit het gevoel gehad die moet ik na doen in het echt ofzo. door dit soort spellen kan je juist beter het verschil tussen echt en nep onderscheiden.

Link to comment
Delen op andere websites

het is nochtans gemakkelijk voor de ouders om het spel te verbieden op de ps3 (op de xbox360 weet ik niet) kan je een leeftijdsgrens instellen voor games. als je instelt dat je kind 10 jaar ofzo is en als hij er een spel voor achtienjarigen insteekt, dan gaat de game niet werken.... allemaal goed en wel maar...

als dat kind gta4 koopt, en het lukt niet om te spelen is hij wel zo een 70 euro kwijt en wedden dat een deel van de ouders dan zegt dat hij het wel mag spelen. OUDERS MOETEN DUS TUSSENKOMEN IN DE AANKOOP !!! en zo verhinderen dat een kind die er niet klaar voor is de game speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...