Jump to content

kinderen die GTA IV gaan spelen

Recommended Posts

Geplaatst:

ik was 9 ofzo toen ik GTA VC ging halen.

ik ging hem samen met me pa halen en hij vond het best :puh:

• Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• mattetoet

7

• steintje

6

• winx

5

• thierry07

5

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

haha ik was net zo oud toen ik en mijn pa gta 3 gingen halen ik was 8 jaar nu ben ik 14 jaar.

ik nog niks raars gedaan in die tijd. 0_0

Geplaatst:
haha ik was net zo oud toen ik en mijn pa gta 3 gingen halen ik was 8 jaar nu ben ik 14 jaar.

ik nog niks raars gedaan in die tijd. 0_0

lol :D

Geplaatst:

Ik vind het wel verontrustend als kinderen van 4 of 5 al dit soort spellen spelen, omdat ze dan opgroeien met de gedachte dat geweld alles op kan lossen, en dat het niet zo erg is om iemand pijn te doen om te vermoorden om er zelf beter van te worden, etc. ... Maar ik denk niet dat het zo heel vaak voorkomt dat ouders hun kinderen al dit soort spellen laat spelen op die jonge leeftijd (Als kinderen zo jong uberhaupt al willen gamen).

Geplaatst: (bewerkt)

dan vind ik het wel er op die leeftijd een jaat of 8 of 9 oke maar 4 of 5

Bewerkt: door winx
Geplaatst:

Ik ben een fanatieke GTA speler.

Ik ben al bekend met het spel vanaf GTA 2, ik denk dat ik ongeveer 8 of 9 was toen ik het voor het eerst speelde.

Ik heb sinsdien eigelijk alle GTA's gehad (III, SA, VCS) en ik heb van alle exemplaren genoten.

Ik ben er totaal niet aggressief of iets dergelijks van geworden, maar ik denk dat het ook wel een beetje aan de personen zelf ligt.

Geplaatst:

Ik ben met 9 jaar met GTA 1 begonnen. :7

En nog nooit raar ideeën gehad om in de werkelijkheid

dit soort gewelddadige game toe te passen. :Y

Groetjes,

MGT. :cya:

Geplaatst:

Ach, weet je, ik denk dat er al heel wat moet gebeuren voor wij, allemaal normale mensen, de realiteit niet meer kunnen scheiden... :D

Geplaatst:

Ik was ook redelijk jong dat ik begon met GTA 1.

Heb zelf ook negenst last van alleen als ik 10 mensen achter elkaar zie joggen en ze hebben allen een oranje pak aan dan wil ik er nog wel eens overheen rijden... Maar verder heb ik nergens last van :schater:

Geplaatst:

Ik ben zelf 12 en me broertje van 7 speelt het ook :7 En het enige wat k aan hem merk is eigelijk niks :schater: mij maakt het niet uit vanaf hoe oud je het mag spelen ik self en mijn broertje doen niks na uit spellen dus xD

Geplaatst:

Ik was 7 toen ik GTA voor het eerst speelde het was VC maar ik ben nog nooit rare dingen gaan doen, dus dat het een negatieve invloed op kinderen heeft is een beetje overdreven. Ik denk eerder dat films een invloed erop hebben.

Geplaatst:

ik was ongeveer 5 jaar toen speelde ik gta 1 voor het eerst

ik vondt hem in mijn vaderspelletjes kast

toen kwam mijn pappie binnen en vroeg wat ik aan het doen ik zei "graat tekt autoot"

lollz

ik ben nu 11 en heb alle gta 's die er verschenen zijn

mijn ouders zeggen ik vindt het wel geweldadig maar het is jouw keuze

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...