Jump to content

kinderen die GTA IV gaan spelen


thierry07

Recommended Posts

Ik ben zelf bijna 12 en op me 10e ofzo speelde ik GTA SA. Ik zelf heb er ook helmaal geen rpoblemen mee, ik kijk nl. ook 16+ films. Maar ik weet ook niet of een kind van 8 ofzo een PS3 of 360 kan veroorloven :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mattetoet

    7

  • steintje

    6

  • winx

    5

  • thierry07

    5

Top Posters In This Topic

Ik vind dat het de keuze is van de ouders van die kinderen. Aan de ene kant horen kinderen niet hordes mensen af te slachten en dergelijks, maar aan de andere kant kunnen kinderen ingame acties niet relativeren met de echte buitenwereld.

De ( overigens vrij weinig voorkomende ) kinderen die wel gekke dingen gaan uithalen naar aanleiding van ingame beelden moeten gewoon goed opgevoed worden. Kinderen zijn makkelijk te manipuleren dus als een ouder aanwezig is en ziet dat het kind vaag gedrag vertoond, gewoon een haymaker geven en het kind doet het niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

maar onder de tien is toch wel te jong, als ze het op school ofzo allemaal gaan uitproberen op hun vriendjes loopt het wel goed fout denk ik !! :Y

al is het het stomste wat wij kunnen verzinnen het gebeurd toch :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...