kxk90 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik ben zelf bijna 12 en op me 10e ofzo speelde ik GTA SA. Ik zelf heb er ook helmaal geen rpoblemen mee, ik kijk nl. ook 16+ films. Maar ik weet ook niet of een kind van 8 ofzo een PS3 of 360 kan veroorloven Reageren
dynastus Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Een kind van 12 hoord het onderscheid te kunnen zien van echt en nep en daarom vind ik dat je vanaf 12 als dit soort spellen mag spelen. Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 als ze alle videogames afschaffen dan word er nooit meer een moord gepleegd ^^^^Sacastiesisme^^^^[/font] Reageren
MarXmaN Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik vind dat het de keuze is van de ouders van die kinderen. Aan de ene kant horen kinderen niet hordes mensen af te slachten en dergelijks, maar aan de andere kant kunnen kinderen ingame acties niet relativeren met de echte buitenwereld. De ( overigens vrij weinig voorkomende ) kinderen die wel gekke dingen gaan uithalen naar aanleiding van ingame beelden moeten gewoon goed opgevoed worden. Kinderen zijn makkelijk te manipuleren dus als een ouder aanwezig is en ziet dat het kind vaag gedrag vertoond, gewoon een haymaker geven en het kind doet het niet meer. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik speel het al vanaf mijn 10de,, dus mij maakt het helemaal niet uit. Mijn ouders vonden het goed dat ik het ging spelen,, Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Hier is al een topic over.....!!!! Reageren
frankyyguy Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 maar onder de tien is toch wel te jong, als ze het op school ofzo allemaal gaan uitproberen op hun vriendjes loopt het wel goed fout denk ik !! al is het het stomste wat wij kunnen verzinnen het gebeurd toch Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.