Jump to content

GTA IV Release Signature - Wallpapers in de aanbieding!

Mooi?  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Ja, nee, een beetje? Wie weet... Vul maar in!

• Ja!
      13
    • Nee!
      5
    • Wel aardig...
      6

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Nog heel even en het is zover… De officiële release van Grand Theft Auto IV is een feit! Dit is het moment waar we allemaal op wachten. Ook betekent dit (althans voor mij) dat het weer tijd is om een nieuwe signature aan te maken. Guess what? Ik heb er al eentje gemaakt omdat ik dat natuurlijk niet de 29e ga doen! Ik wil hem nu alvast laten zien, al stel ik hem pas op de 29e in. Dit keer heb ik er aardig wat werk aan gehad en daarom heb ik speciaal voor de liefhebbers onder ons er een wallpaper van gemaakt en daarbij drie digitaal geschilderde variaties. Vier wallpapers dus en in een (vrij) hoge resolutie van 1600x1200 pixels, in full color. Nog een leuk technisch weetje voor de techneuten onder ons: De signature bevat maar 24 kleuren, heeft een resolutie van 500x150 pixels, is opgebouwd uit 26 frames en is maar 79kb klein. Toch heeft het nog een redelijke kwaliteit zolang je niet met je neus op het scherm gaat zitten uiteraard. :D

Voordat we verder gaan naar de signature en de wallpapers, wil ik van jullie weten of hier nog meer creatieve geesten zijn die wallpapers én/óf andere grafische kunstwerkjes speciaal voor de release van GTA IV hebben gemaakt. Zo ja, deel ze dan in dit topic met anderen! Laat iedereen je creatieve werken zien of maak ze alsnog om de tijd door te komen… Why not? It’s fun! Je zou ook kunnen proberen om zelf billboards te maken, mocht je dat willen. >> Hier << is alvast de originele foto. Succes ermee!

Mooi! Dan krijgen jullie nu mijn nieuwe signature te zien, gevolgd door de wallpapers. :dans:

Signature:

gtaivsignature3tw0.gif

Wallpaper 1 (Foto):

IV_OUTNOW_Wallpaper.th.jpg

Wallpaper 2 (Geschilderd, variatie 1):

IV_OUTNOW_Wallpaper-Painting1.th.jpg

Wallpaper 3 (Geschilderd, variatie 2):

IV_OUTNOW_Wallpaper-Painting2.th.jpg

Wallpaper 4 (Geschilderd, variatie 3):

IV_OUTNOW_Wallpaper-Painting3.th.jpg

Hopelijk vinden jullie het mooi en hopelijk gaan we meer creatieve dingen zien in dit topic! De wallpapers zijn trouwens ook te downloaden in 1 zip bestand. Deze is toegevoegd aan dit bericht! Download het AUB maar 1 keer om de bandbreedte van gtaforum.nl te sparen...

Bewerkt: door Iscariah
Geplaatst:

Wel leuk gedaan alleen het is mij iets te lelijk kwa opslagkwaliteit.

Tevens horen dit soort topics thuis in de graphics showroom. ;)

>>> Door Lantyz: :Y <<<

Geplaatst:
Wel leuk gedaan alleen het is mij iets te lelijk kwa opslagkwaliteit.

Dank je, maar dit was het beste wat ik kon maken... En de signature is zo low-quality omdat sommige forums max. 80kb accepteren...

Tevens horen dit soort topics thuis in de graphics showroom. ;)

Ik wist niet dat er zo'n forum was, maar op zich is het GTA IV gerelateerd... ;)

Geplaatst:
Hoi,

Hoe hebje dat geschildert gedaan?:$

Het begint met een "P" en eindigt met "hotoshopplugin"...

:D

Geplaatst:
Hoi,

Hoe hebje dat geschildert gedaan?:$

Het begint met een "P" en eindigt met "hotoshopplugin"...

:D

Jep:P

Heb cs3 waar kanje die plugin downe:#

Geplaatst:

Bedankt voor de goede reacties, mensen! Alleen jammer dat niemand anders z'n eigen kunsten verder heeft getoont hier... :{:cry:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...