Jump to content

Contacten in GTA IV

Recommended Posts

Geplaatst:

:cya:

ik heb gelezen dat Niko een telefoontje heeft ( natuurlijk is oud nieuws zul je denken :duh: ) en daarin bevind zich natuurlijk die contacten lijst.

maar Hoe werkt het dan buiten de missies om weet iemand dit?

kan je bijvoorbeeld op straat gewoon mensen om hun nr vragen zodat je zo een soort van eigen groep kunt creeeren of ?

Ik weet al wel dat je bijv. Roman kunt opbellen om een avondje uit te gaan ofzo

ben behoorlijk benieuwd namelijk, aangezien er ook internet in het spel zit. bijvoorbeeld de Datingsite.

En heb ergens gelezen dat je vriendin dit keer een grotere rol gaat spelen in het spel, want het zou van haar afhangen met wie je wel en geen zaken doet.

:tu: Dankjullie alvast

nog maar 2 dagenn :dans:

Geplaatst:

Ik denk niet dat je ieder willekeurig ventje op straat aan kunt spreken en een vriend van je kan maken, hoewel het wel lachen zou zijn. Ik denk dat je contacten mensen zijn die je ontmoet tijdens missies, en de meiden die je kan krijgen via dating sites.

Geplaatst:
Ik denk niet dat je ieder willekeurig ventje op straat aan kunt spreken en een vriend van je kan maken, hoewel het wel lachen zou zijn. Ik denk dat je contacten mensen zijn die je ontmoet tijdens missies, en de meiden die je kan krijgen via dating sites.

ja want Niko zal wel niet bij een Gang horen zoals Cj in san andreas, dus ik d8 er moet een manier zijn waarop hij minimaal een bepaalde groep krijgt waar hij zijn criminele zaakjes mee kan regelen. Op Roman etc. na dan

Geplaatst:

Waarschijnlijk leer je aan de hand van de missie's nieuwe mensen kennen.

Bij de epic episodes voor de xbox spreekt er iemand op straat je aan om hiermee te beginnen.

Geplaatst:

Klopt helemaal.

Hoe meer missies je haald hoemeer mensen je leert kennen omdat mensen je dan meer vertrouwen en zo breid je je vrienden groep uit ;)

Geplaatst: (bewerkt)
eindelijk eens een leuk topic.

Haha, idd =P

Het gaat is een keer ergens over ipv steeds ja ik heb een vriend die een vriend heeft waarvan zijn achterneef het spel al 2 maanden heeft.

EDIT: Het begint mij idd ook te iriteren ja=P

Bewerkt: door peter-de-gekste
Geplaatst:
:cya:

ik heb gelezen dat Niko een telefoontje heeft ( natuurlijk is oud nieuws zul je denken :duh: ) en daarin bevind zich natuurlijk die contacten lijst.

maar Hoe werkt het dan buiten de missies om weet iemand dit?

kan je bijvoorbeeld op straat gewoon mensen om hun nr vragen zodat je zo een soort van eigen groep kunt creeeren of ?

Ik weet al wel dat je bijv. Roman kunt opbellen om een avondje uit te gaan ofzo

ben behoorlijk benieuwd namelijk, aangezien er ook internet in het spel zit. bijvoorbeeld de Datingsite.

En heb ergens gelezen dat je vriendin dit keer een grotere rol gaat spelen in het spel, want het zou van haar afhangen met wie je wel en geen zaken doet.

:tu: Dankjullie alvast

nog maar 2 dagenn :dans:

Je hebt een mobieltje

met die mobieltje kan je bellen of naar je missies of naar roman z'n hulpje

die hulpje kan je bellen en die komt eraan met z'n wagen

van hem kan je wapens kopen die je geunlocked heb. (voor zo ik weet)

het zou wel gaaf zijn als je met die mobieltje een voicechat kan starten met mp.

Geplaatst: (bewerkt)

Nou het gaat zo:

Je kunt op straat geen mensen om hun nummer vragen of een date beginnen met hun.

Wat je wel kan doen is een date via internet zoeken. In de game zelf zit een TW@ [Zo'n internetwinkel]. Daar kan je op één van die computers. Op dat scherm kun je op de website kiezen uit de Datingsite Love-Meet (Bekend van de website en de Love-Meet-Quiz). Op die website staan verschillende personen, mannen en vrouwen met ieder verschillende interesses. Met die mensen kan je een date beginnen door op de knop "Date" te klikken. De volgende dag zal je terug moeten en naar je mail moeten kijken of ze met jou op date wilt.

Verder krijg je de vaste date, Michelle, die je ook in de Trailer te zien kreeg (Zij gaf een kus aan Niko).

In de loop van het spel krijg je verdere dates aangeboden die in de storyline naarboven komen.

Als je eenmaal het nummer van je date gekregen heb, kan je via de "contactlijst" in je telefoon haar opbellen voor een afspraak.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:
Nou het gaat zo:

Je kunt op straat geen mensen om hun nummer vragen of een date beginnen met hun.

Wat je wel kan doen is een date via internet zoeken. In de game zelf zit een TW@ [Zo'n internetwinkel]. Daar kan je op één van die computers. Op dat scherm kun je op de website kiezen uit de Datingsite Love-Meet (Bekend van de website en de Love-Meet-Quiz). Op die website staan verschillende personen, mannen en vrouwen met ieder verschillende interesses. Met die mensen kan je een date beginnen door op de knop "Date" te klikken. De volgende dag zal je terug moeten en naar je mail moeten kijken of ze met jou op date wilt.

Verder krijg je de vaste date, Michelle, die je ook in de Trailer te zien kreeg (Zij gaf een kus aan Niko).

In de loop van het spel krijg je verdere dates aangeboden die in de storyline naarboven komen.

Als je eenmaal het nummer van je date gekregen heb, kan je via de "contactlijst" in je telefoon haar opbellen voor een afspraak.

En als aanvulling:

Je zult ook een aantal missiegevers als contact hebben. Natuurlijk Roman. En little jacob, en nog veel meer. En die kan je buiten de missies ook opbellen om te vragen of ze wat met je willen drinken of naar de bowlingbaan gaan ofzo.

Geplaatst:
Je kan ook je ringtone veranderen van je mobiel.. Als je dus het orginele deuntje niet leuk vind..

oh dat vind ik wel lachen! "hee, hier! in je broekzak!"

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...