GTAspook Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Waar kan ik die vinden, want ik heb de kaartjes bekeken waar hij zou moeten zijn maar daar waren victim en pro laps... Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 De Didier Sachs-winkel zal openen zodra je de missie Saint Mark's Bistro hebt voltooid. In tegenstelling tot de rest van de kledingwinkels is er slechts één vestiging van Didier Sachs te vinden in Rodeo, Los Santos. De vindplaats is hier: Klik Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Waar kan ik die vinden, want ik heb de kaartjes bekeken waar hij zou moeten zijn maar daar waren victim en pro laps... Daar bij victim en pro laps daar zit je Goed.... het was op zo'n hoekje van de straat wara je de winkel in kon.... Ik weet niet meer zeker maar ik geloof dat het naast Victim was..... Ik heb zelf ook wel eens moeite met die kleding winkel te vinden ... good luck in elk geval met het vinden van de winkel TTB Reageren
GTAspook Geplaatst: 27 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2008 De Didier Sachs-winkel zal openen zodra je de missie Saint Mark's Bistro hebt voltooid. In tegenstelling tot de rest van de kledingwinkels is er slechts één vestiging van Didier Sachs te vinden in Rodeo, Los Santos. De vindplaats is hier: Klik die vindplaats is bij mij victim Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Je moet ook eerst Saint Mark's Bistro (missie) hebben voltooid voor dat je daar pas inkan. Er zitten inderdaad ook 2 andere winkels. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 De Didier Sachs-winkel zal openen zodra je de missie Saint Mark's Bistro hebt voltooid. In tegenstelling tot de rest van de kledingwinkels is er slechts één vestiging van Didier Sachs te vinden in Rodeo, Los Santos. De vindplaats is hier: Klik die vindplaats is bij mij victim Ze staan heel dicht bij elkaar, Victim staat er en daarnaast staat Didier Sechs. Dus je moet goed kijken. Dat had ik eerst ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.