joost700 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 ik keek naar Trailer 4: ''Good Lord, What Are You Doing?'' AKA ''Everyone's A Rat'' en op begeven moment zag ik een limousine die stond nog niet in de dattabase dus zo hier de screenshot hij is wel erg donker maar je herkent hem aan het licht tussen de ruiten als je goed kijkt zie je dat er iemand achterin zit Reageren
Lantyz Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Met het hoge aantal screenshots van voertuigen dat de laatste tijd is uitgekomen ontbreken er inderdaad een aantal voertuigen op WikiGTA. Veel hiervan zijn ons inmiddels wel bekend (van afbeeldingen of alleen van naam), maar omdat de pagina na de release van GTA IV opnieuw opgemaakt moet worden met ingmae screens van alle voertuigen is het inmiddels geen doen meer om de pagina up to date te houden. Over twee dagen gaan we aan de slag! EDIT: ik heb een tabel met namen van reeds bekende voertuigen alvast toegevoegd aan de pagina. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.