Johnny Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 Als ik ga verbinden met een server lukt dat niet. Dan gaat ie na 5 sec. weer probere aan verbinding te maken maar het blijft maar fout gaan. Als ik dan op disconnect druk gaat mta automatisch terug naar een andere server en poort waar niemand zit. Hoe kan ik dit oplossen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 Is de server wel online dan? Voor meer info kijk hier even http://forum.mtavc.com/viewtopic.php?t=11098 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johnny Geplaatst: 12 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 tnx voor je hulp. ik heb nu 0.5 en zo gaat alles weer foutloos!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.