speedking92 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Hier is die dan: En ja ik heb hem zelf gemaakt
Kai-ShockWave Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 (bewerkt) En wat voor easter egg bedoel je hiermee? Wat beeld het zich uit? @ Hieronder: Dit is een kleine screenshot van een muurafbeelding. Voor de rest is er geen ingame footage te zien, dus lijkt mij niet illegaal iedergeval... Bewerkt: 27 april 2008 door Kai-ShockWave
Swiggers Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 ingame footage is illegal! Chappie ? Dit is een zelfgemaakte easter egg.. En dit vind jij illegaal ? Ontopic Mooi gemaakt. Maar om hier een topic over te maken ?
bennie-b Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 (bewerkt) ingame footage is illegal! Chappie ? Dit is een zelfgemaakte easter egg.. En dit vind jij illegaal ? Ontopic Mooi gemaakt. Maar om hier een topic over te maken ? spel is nog niet uit dat is pas op 29 april dus als hij het zelf gemaakt heeft heeft hij het spel voor de release datum dus illigaal EDIT: sorry verkeerd begrepen ben ook ma een noob Bewerkt: 27 april 2008 door bennie-b
mattetoet Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 mensen moeten eens stoppen de pret te bederven voor anderen. elk detail dat wordt bekend gemaakt, is weer iets minder om ZELF te ontdekken. en ik vind het zeer spijtig, mensen die de game downmoaden hebben volgens mij een zwak karakter en kunnen niet eens 2 daagjes wachten voor het uitkomt dat moest me even van het hart mattetoet
danielb Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 even voor de duidelijkheid: er staat veggie wings. dit betekend dus dat het vegetarische dingen zijn. maar eronder staat; may contain meat. dat betekend dus; er kan vlees in zitten opzich grappig maar dit mag idd niet gepost worden hier
Swiggers Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 (bewerkt) ingame footage is illegal! Chappie ? Dit is een zelfgemaakte easter egg.. En dit vind jij illegaal ? Ontopic Mooi gemaakt. Maar om hier een topic over te maken ? spel is nog niet uit dat is pas op 29 april dus als hij het zelf gemaakt heeft heeft hij het spel voor de release datum dus illigaal EDIT: sorry verkeerd begrepen ben ook ma een noob Dit kan eventueel uit een Trailer zijn gehaald Of uit andere filmpjes.. Bewerkt: 27 april 2008 door swiggers
bennie-b Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 ingame footage is illegal! Chappie ? Dit is een zelfgemaakte easter egg.. En dit vind jij illegaal ? Ontopic Mooi gemaakt. Maar om hier een topic over te maken ? spel is nog niet uit dat is pas op 29 april dus als hij het zelf gemaakt heeft heeft hij het spel voor de release datum dus illigaal EDIT: sorry verkeerd begrepen ben ook ma een noob Dit kan eventueel uit een Trailer zijn gehaald lijkt me toch verdacht veel op een sniper mikpunt die ik in nog geen 1 trailer gezien heb. kortom ik had toch gelijk
mattetoet Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 komt zeker en vast NIET uit een trailer
Swiggers Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 (bewerkt) komt zeker en vast NIET uit een trailerEn hoe weet jij dit zo zeker ? Misschien niet uit een trailer, maar uit een ander filmpje. Bewerkt: 27 april 2008 door swiggers
Dutchy3010 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Tsja.. Regels zijn regels he: - dus geen eigen gemaakte foto's screenshots en filmpjes van GTA4 voordat het uit is. Tevens is het niveau van dit topic niet erg hoog...
Recommended Posts