steve6972 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 zonder wat gedaan te hebben krijg ik een error,... C:\PROGRA~1\ROCKST~1\GTASAN~1\TESTSE~1\ORIGIN~1\samp\GAMEMO~1\MIJNSC~1.PWN(2) : fatal error 100: cannot read from file: "dudb" Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. Het betreffende bestand "dudb", staat netjes in de map,.. include, IK heb het bestand al vernieuwd, maar zonder resultaat. Wat moet ik doen? gr Steve Reageren
nick5556 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 zonder wat gedaan te hebben krijg ik een error,...C:\PROGRA~1\ROCKST~1\GTASAN~1\TESTSE~1\ORIGIN~1\samp\GAMEMO~1\MIJNSC~1.PWN(2) : fatal error 100: cannot read from file: "dudb" Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. Het betreffende bestand "dudb", staat netjes in de map,.. include, IK heb het bestand al vernieuwd, maar zonder resultaat. Wat moet ik doen? gr Steve Heb je zelf kladblok geopend opgeslagen en dudb genoemt? zoja, dan moet je een goeie downlaoden, anders weet ik het ook niet, sorry Reageren
RealNL Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Raar... Had ik ook eerst.. ik heb gewoon een nieuwe GameMode Gemaakt toen deed hij het weer.... Welke GameMode Gebruik je? Reageren
Remcconen Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Er kan ook een error in je include file zitten. Reageren
steve6972 Geplaatst: 27 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik heb het opgelost. Ik had de map waar de server in staat, een andere naam gegeven. Vervolgens had ik dit probleem, ik dus de oude naam teruggezet, zonder resultaat. Op het moment dat ik pawno, wilde openen, kreeg ik een beveiligings melding. Geacepteerd, en de error was weg. Het probleem zat dus volgens mij, in het programma pawno. bedankt voor de reacties gr Steve Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.