$big$smoke$ Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik heb weer eens een signature gemaakt: Deze keer is hij onder de 100KB. Heet iemand comments/ratings? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik vind hem erg mooi . De achtergrond is goed gedaan,juiste kleuren genomen. Alleen ik vind het stukje brush achter zijn rechter-schouder niet zo mooi, leidt een beetje af. Voor de rest is hi prima (vindt ik). P.s. Misschien nog iets van tekst erbij 8/10 Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 27 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik vind hem erg mooi . De achtergrond is goed gedaan,juiste kleuren genomen. Alleen ik vind het stukje brush achter zijn rechter-schouder niet zo mooi, leidt een beetje af. Voor de rest is hi prima (vindt ik).P.s. Misschien nog iets van tekst erbij 8/10 Oké, bedankt. Als ik er tekst bij plaats gaat hij over de 100KB; ik snap ook niet waarom. Ik ben nu nog eentje aan het maken, ik post hem straks wel. Reageren
TomHagen Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 (bewerkt) Ik vind hem erg mooi . De achtergrond is goed gedaan,juiste kleuren genomen. Alleen ik vind het stukje brush achter zijn rechter-schouder niet zo mooi, leidt een beetje af. Voor de rest is hi prima (vindt ik).P.s. Misschien nog iets van tekst erbij 8/10 Oké, bedankt. Als ik er tekst bij plaats gaat hij over de 100KB; ik snap ook niet waarom. Ik ben nu nog eentje aan het maken, ik post hem straks wel. Je kan Photoshop de afbeelding onlaten verkleinen (dus minder KB), maar ik weet zo niet hoe Edit: In deze post van de Photoshop Helpdesk wordt het uitgelegd. Over de sig: Mooi! De meeste GTA IV sigs zijn wat grauw, en ik ben blij dat deze dat niet is. De achtergrond is erg mooi en vrolijk, maar de render is wat 'grof' ingeblend. Maar ik geef het toch een 7,6. Bewerkt: 27 april 2008 door TomHagen Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 27 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Bedankt TomHagen! Ik weet het al: de afbeelding een andere extensie geven. Ik heb nu net nog eentje gemaakt: Hij is ook onder de 100KB. Zelf vind ik deze iets beter dan de andere; heeft er iemand comments/ratings? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Bedankt TomHagen! Ik weet het al: de afbeelding een andere extensie geven. Ik heb nu net nog eentje gemaakt: Hij is ook onder de 100KB. Zelf vind ik deze iets beter dan de andere; heeft er iemand comments/ratings? Ik vind persoonlijk je 1e mooier, omdat Niko hier meer wegvalt in de achtergrond en de achtergrond ook wat te grof is aan de linkerkant. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Het zijn beide leuke signatures geworden. Signature 1 De achtergrond ziet er wel leuk uit, volgens mij een uitgesmushde Nico. Ook vind ik hem te vrolijk voor hoe Nico op het plaatje kijkt. Ook is hij wel wat 1-tonig dat erg opvalt, maar dan heb je er nog 2 brushes/tekentjes geplaatst rechts in link. Hij is op het eerste gezicht dus wel leuk, maar als je goed kijkt kan er nog veel aan gebeuren. Een tekst kan er nog wel in , TomHagen heeft al uitgelgd hoe je een signature kleiner maakt in KB's. En wat ik ook erg jammer vind is dat Nico niet is ingeblend, hij is er weer zo kwakkeloos opgeplakt, probeer iets over zijn buik heen te laten lopen, of om hem heen wat lichtjes brushes waardoor hij niet zo opgeplakt lijkt. Voor de rest een redelijk gelukte signature. Signature 2 Deze signature vind ik niet echt gelukt al ziet Nico er wel beter in verwerkt. Je rechterkant is goed, maar het past niet helemaal bij je linkerkant. Je wat vuur moet voorstellen loopt over je hele signature heen wat ik wat jammer vind. Je IV teken is wel goed geplaatst alleen de kleur vind ik dan weer wat jammer. Voor de rest heb ik weinig op te brengen op deze, het is een beetje het zelfde wat ik hierboven melde. Ik verwacht nog een hoop leuke signatures van jou te zien ! Mvg, 2fast{0} Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Bedankt 2fast{0}, ik weet dat ze niet perfect zijn. Ik heb PS nu 4 gaden, en ik ben nu gewoon wat tutorials aan het volgen. Allemaal bedankt! Reageren
Tieess Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik vind je eerste sowiezo mooier. Waarom, tja, gewoon die ziet er rustiger uit enzo. Die ander is een beetje warrig. En Niko zelf is bij de 2e ook een beetje wazig vind ik. De eerste is gewoon vetter! Ik zou daar nog je naam ofzo bij zetten! Dan is hij helemaal tof! Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik vind je eerste sowiezo mooier. Waarom, tja, gewoon die ziet er rustiger uit enzo.Die ander is een beetje warrig. En Niko zelf is bij de 2e ook een beetje wazig vind ik. De eerste is gewoon vetter! Ik zou daar nog je naam ofzo bij zetten! Dan is hij helemaal tof! Goed idee van die naam, ga ik nu onmiddelijk doen. Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.