Vinewood Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 (bewerkt) Wie wil nou niet gratis 250 MB bij hotmail inplaats van de 2 mb die je nu hebt?? Let op! als je 13 jaar of jonger? Zorg dat dat er een ouder in de buurt is met creditcard! je ouders moeten bij het activeren van je account namelijk toestemming geven, en om te verifieren dat ze volwassen zijn is een creditcard-nummer nodig. (is dat je het weet voor als je het doorgeeft aan anderen) Leuk van hotmail gebruikers uit de VS die een account bij hotmail aanvragen, krijgen 250 Mb. Wij arme Nederlandertjes moeten het doen met 2 Mb. Waarom zullen we dan niet wat veranderen zodat het lijkt dat we in de VS wonen?? We gaan de volgende stappen doen, na deze 4 stappen komt uitleg van de preciese instellingen 1. Je zet je instellingen op VS 2. Je sluit je account 3. Je heropent je account (dus je account wordt nieuw, maar omdat je HERopent raak je je bestaande mail niet kwijt) 4. Omdat je een nieuw account hebt én uit de VS komt, krijg je eerst 25 en later 250 Mb. Zie verder voor de precieze stappen. Geloof me het werkt!! Hier zijn de exacte stappen die je moet nemen: - Ga naar je hotmailinbox via je webbrowser - Ga naar "Instellingen" (staat rechtsboven) - Klik op "Prive" en vervolgens op "Mijn profiel" - Wijzig het land in "Verenigde Staten" - Wijzig staat in "Florida" - Wijzig postcode in "33332" - Druk nu op de knop om je instellingen op te slaan - Wijzig je taal in "Engels" - Vul in je adresbalk http://by17fd.bay17.hotmail.msn.com/cgi-bi...in/Accountclose in - Met bovenstaande link de-activeer je je account (je email wordt niet verwijderd) - Sluit je browser en open een nieuwe en ga hiermee naar www.hotmail.com - Log in met je normale gegevens en doorloop vervolgens de reclamezooi - Je account is nu weer geactiveerd en meteen 25 MB. Extra stap voor 250 MB: Je zult een email ontvangen met daarin het volgende: Quote: You may notice that your storage meter for your e-mail inbox only says 25 MB instead of 250 MB. Please allow us at least 30 days for us to bump up your storage to the complete 250 MB.**** It is important to check your inbox regularly during this time. Laat je instellingen dus voor de zekerheid even 30 dagen zo staan en je mailbox wordt ineens 250 MB... bron: -*klik*- Bewerkt: 11 februari 2005 door vinewood
Ironfist Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 dit was al lang bekend,er is zelfs een pinned topic van als ik me niet vergis
TubS Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 ironfist heeft gelijk hier mag een slotje op
Recommended Posts