Mynameisjeff Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 (bewerkt) vraag1 ik heb een vraag op de ps3 staat Folding @ Home wat is dat ik zie sooort wolkje of so iets de wereld bol wat is dat vraag2 die home die chat hoe kan je er op en waar vind je die moet je die eerst downloaden of so??? vraag3 ik heb msn messnger instaleerd ma moest mp3 in steken ma doet die opslaan zie ik niks wat doe ik fout ?? en kan je we;l op msn op ps3?? Bewerkt: 28 april 2008 door indo1991 Reageren
M4X Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 vraag1 ik heb een vraag op de ps3 staat Folding @ Home wat is dat ik zie sooort wolkje of so iets de wereld bol wat is dat Folding @ home is een project dat bepaalde dingen onderzoekt die kunnen helpen tegen bijvoorbeeld Altzheimer, de gekke koeien ziekte, Parkinson etc. Als je het download en het regelmatig update steun je Folding @ Home dus, en dan draag je dus gratis iets bij aan een goed doel. Veel geheugen neemt het niet in, dus ik raad je aan er aan mee te doen en het te downloaden Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 ik heb hem gedownload maar weet iemand de andere vragen Reageren
Rullez Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik weet het antwoord op vraag 2. Wat jij bedoelt is PS3 Home. Sony had eerst gezegd dat er 'Very Soon' een open beta zou komen. Maar die is inmiddels alweer verplaatst naar eind 2008. En dan hebben wij het nog maar over een open beta. Dan moet de volledige versie nog komen. Dus nu even het antwoord. Je kan er nog niet op, want hij is nog niet uit. Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 oooke bedankt weet iemand vraag3 mez Reageren
Velaro Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 oooke bedankt weet iemand vraag3 mez Ik denk niet dat je MSN kan installeren op de PS3, simpelweg omdat het er niet compatibel mee is. Het is immers een programma van Microsoft. Je kan wel op MSN via de internetbrowser; namelijk op eBuddy. Je tikt het adres van die website in op je internetbrowser en je meldt je aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.