angie Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 CGAMING heeft ook een video review op het internet gezet. 10/10 >klik< Reageren
TheoBerg Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 10/10 , er zijn toch wel een aantal minpuntjes ?? Reageren
angie Geplaatst: 27 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2008 10/10 , er zijn toch wel een aantal minpuntjes ?? het is ook niet mijn oordeel Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 (bewerkt) Offtopic: Ik vind het 1 nadeel hebben (heb vanmorgen op zo'n webcam de hele gameplay gezien en het is echt geweldig) dat als je te hard rijd en dan stuurt je wel eens de macht over het stuur verliest.... in principe heel realistisch maar het kan mij nog al eens gaan irriteren.... voor de rest vind ik het echt een top spel en ben het zeker eens met de 10/10 .... Het is vooral lol als je hard rijd en dan bots dat je door de voorruit vliegt TTB Bewerkt: 27 april 2008 door Tommy The Best Reageren
angie Geplaatst: 27 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Offtopic: Ik vind het 1 nadeel hebben (heb vanmorgen op zo'n webcam de hele gameplay gezien en het is echt geweldig) dat als je te hard rijd en dan stuurt je wel eens de macht over het stuur verliest.... in principe heel realistisch maar het kan mij nog al eens gaan irriteren.... voor de rest vind ik het echt een top spel en ben het zeker eens met de 10/10 .... Het is vooral lol als je hard rijd en dan bots dat je door de voorruit vliegtTTB dat met dat auto's slingeren als je een bocht maakt had volgensmij met het type auto te maken: oudere auto's slingeren, nieuwe rijden veel soepeler. Reageren
Abnormaal Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 10/10 , er zijn toch wel een aantal minpuntjes ?? Je moet het niet zien als een perfecte score. IGN gaf ook een 10/10 ondanks dat er toch een paar kleine foutjes waren. GTA4 is gewoon ten opzichte van de andere games zo een grote vooruitgang dat het een 10 op 10 krijgt, maar perfect is het niet. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Leuk en mooi filmpje; die gamplay is echt vet. Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ja, er zijn idd minpunten, maar die wegen zo te zien en te horen, niet door op de pluspunten :eten: Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Offtopic: Ik vind het 1 nadeel hebben (heb vanmorgen op zo'n webcam de hele gameplay gezien en het is echt geweldig) dat als je te hard rijd en dan stuurt je wel eens de macht over het stuur verliest.... in principe heel realistisch maar het kan mij nog al eens gaan irriteren.... voor de rest vind ik het echt een top spel en ben het zeker eens met de 10/10 .... Het is vooral lol als je hard rijd en dan bots dat je door de voorruit vliegtTTB dat met dat auto's slingeren als je een bocht maakt had volgensmij met het type auto te maken: oudere auto's slingeren, nieuwe rijden veel soepeler. Als dat zo is dan is het werkelijk het beste spel Reageren
studio dewolf Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Leuke filmpje maar jammer dat slechte kwaliteit. Reageren
IV trailer Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Offtopic: Ik vind het 1 nadeel hebben (heb vanmorgen op zo'n webcam de hele gameplay gezien en het is echt geweldig) dat als je te hard rijd en dan stuurt je wel eens de macht over het stuur verliest.... in principe heel realistisch maar het kan mij nog al eens gaan irriteren.... voor de rest vind ik het echt een top spel en ben het zeker eens met de 10/10 .... Het is vooral lol als je hard rijd en dan bots dat je door de voorruit vliegtTTB dat met dat auto's slingeren als je een bocht maakt had volgensmij met het type auto te maken: oudere auto's slingeren, nieuwe rijden veel soepeler. Als dat zo is dan is het werkelijk het beste spel In de vierde trailer van gta4 kan je zien ins seconden 50-53 hoe mooi de goede auto's kunnen draaien. Reageren
ecknine Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 er zijn miss wat minpuntjes maar die pluspunten overdonderen de minpunten dat ze gewoon niet meer merkbaar zijn Reageren
Fyre Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 10/10 , er zijn toch wel een aantal minpuntjes ?? Het spijt me hoor maar.... Reageren
Iscariah Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Bedankt voor de video! Er zijn er gewoon zoveel dat ik ze niet allemaal in de gaten heb... Wat zijn forums toch handig daarvoor! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.