Jump to content

CGAMING GTA IV video review

Recommended Posts

Geplaatst:
In de vierde trailer van gta4 kan je zien ins seconden 50-53 hoe mooi de goede auto's kunnen draaien.

Ik weet niet of vergelijken met een trailer nou wel echt realistisch is..

Geplaatst:

Semi truck with trailer

Press L1, R1, X, Circle, Triangle, X, R1, Square.

Grim Reaper

ja de camion met trialer zit erin, joepi !!!!!!!!!!!

Geplaatst:
10/10 , er zijn toch wel een aantal minpuntjes ??

Je moet het niet zien als een perfecte score. IGN gaf ook een 10/10 ondanks dat er toch een paar kleine foutjes waren. GTA4 is gewoon ten opzichte van de andere games zo een grote vooruitgang dat het een 10 op 10 krijgt, maar perfect is het niet.

Sorry maar wat waren de minpuntjes ik kan bijna geen engels.

GR Giozio :cya:

Geplaatst:
1 groot minpunt is de nacht in het spel, wordt er zo stront zeik poep ziek van.

Mooie video review :)

Hoezo wordt je daar zo gek van dan?

Dat was bij GTA: SA toch ook het geval?

Geplaatst:

even tussendoor; ik lees de review en er staat dit;

In eerdere previews stond ook wat over je telefoon, namelijk dat dit het item is wat je het meest gaat gebruiken. Ik kan je zeggen dat dit klopt. Je neemt er opdrachten mee aan, je maakt afspraakjes met je vrienden en vriendinnen, je maakt er foto’s mee en gebruikt het om muziek te luisteren.

lees de laatste zin. de functie om muziek te luisteren zit er dus blijkbaar nog in :D

Geplaatst:
even tussendoor; ik lees de review en er staat dit;

In eerdere previews stond ook wat over je telefoon, namelijk dat dit het item is wat je het meest gaat gebruiken. Ik kan je zeggen dat dit klopt. Je neemt er opdrachten mee aan, je maakt afspraakjes met je vrienden en vriendinnen, je maakt er foto’s mee en gebruikt het om muziek te luisteren.

lees de laatste zin. de functie om muziek te luisteren zit er dus blijkbaar nog in :D

Ik hoop echt hard dat dit muziek is die je op je HDD van je PS3 of X-Box360 hebt staan!

Zou egt vet zijn om mensen overhoop te knallen met een lekker gitaar riff uit een nummer van Children of Bodom=D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...