008443 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Kun je de pre-order voor een andere winkel gebruiken dan waar je hem gekocht hebt? Reageren
IV trailer Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 (bewerkt) Nee. Een pre-order is een ander woord voor een resevering bij een specifieke winkel. Daar houden ze er dus eentje voor je achter. Wel kan je gewoon de resevering negeren en kopen bij een andere winkel. EDIT: Als je het over het chrismas pre-order pakket hebt en je wilt weten of je die tien euro korting ergens anders kan besteden dan kan dat dacht ik ook niet. Bewerkt: 27 april 2008 door IV trailer Reageren
sven311 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 (bewerkt) Nee. Een pre-order is een ander woord voor een resevering bij een specifieke winkel. Daar houden ze er dus eentje voor je achter. Wel kan je gewoon de resevering negeren en kopen bij een andere winkel. Dit wel,maar is minder handig als je al een voorschot betaald hebt he (zoals ik al 10€ gegeven heb in de FRS).... EDIT:krijg ik voor die 10 eur dan een gadget ofzo?,of is dit enkel een voorschot"zoals ik dacht",maar nu las ik iets van een chrismas pre order ofzo....) grtz Bewerkt: 27 april 2008 door sven311 Reageren
Iscariah Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Nee. Een pre-order is een ander woord voor een resevering bij een specifieke winkel. Daar houden ze er dus eentje voor je achter. Wel kan je gewoon de resevering negeren en kopen bij een andere winkel. Dit wel,maar is minder handig als je al een voorschot betaald hebt he (zoals ik al 10€ gegeven heb in de FRS).... EDIT:krijg ik voor die 10 eur dan een gadget ofzo?,of is dit enkel een voorschot"zoals ik dacht",maar nu las ik iets van een chrismas pre order ofzo....) grtz Yep... Da's een voorschot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.