Jump to content

pre-order vraag


008443

Recommended Posts

Nee. Een pre-order is een ander woord voor een resevering bij een specifieke winkel. Daar houden ze er dus eentje voor je achter. Wel kan je gewoon de resevering negeren en kopen bij een andere winkel.

EDIT: Als je het over het chrismas pre-order pakket hebt en je wilt weten of je die tien euro korting ergens anders kan besteden dan kan dat dacht ik ook niet.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Nee. Een pre-order is een ander woord voor een resevering bij een specifieke winkel. Daar houden ze er dus eentje voor je achter. Wel kan je gewoon de resevering negeren en kopen bij een andere winkel.

Dit wel,maar is minder handig als je al een voorschot betaald hebt he (zoals ik al 10€ gegeven heb in de FRS)....

EDIT:krijg ik voor die 10 eur dan een gadget ofzo?,of is dit enkel een voorschot"zoals ik dacht",maar nu las ik iets van een chrismas pre order ofzo....)

grtz

Bewerkt: door sven311
Link to comment
Delen op andere websites

Nee. Een pre-order is een ander woord voor een resevering bij een specifieke winkel. Daar houden ze er dus eentje voor je achter. Wel kan je gewoon de resevering negeren en kopen bij een andere winkel.

Dit wel,maar is minder handig als je al een voorschot betaald hebt he (zoals ik al 10€ gegeven heb in de FRS)....

EDIT:krijg ik voor die 10 eur dan een gadget ofzo?,of is dit enkel een voorschot"zoals ik dacht",maar nu las ik iets van een chrismas pre order ofzo....)

grtz

Yep... Da's een voorschot. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...