mattetoet Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik maak gewoon 1 account om te cheaten en 1 tje om de game uit te spelen dit gaat lukken?dan doe ik het ook zo.... grts ik doe het niet, het verpest het spel vind ik zelf met twee accounts... Reageren
oostzaan Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik maak gewoon 1 account om te cheaten en 1 tje om de game uit te spelen dit gaat lukken?dan doe ik het ook zo.... grts Je kan tog (meestal bij de vorige) meerde save games maken. Zou bij deze ook moeten kunne denk ik:D Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik maak gewoon 1 account om te cheaten en 1 tje om de game uit te spelen dit gaat lukken?dan doe ik het ook zo.... grts Je kan tog (meestal bij de vorige) meerde save games maken. Zou bij deze ook moeten kunne denk ik:D Klopt je kan 10 x saven Reageren
IV trailer Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik maak gewoon 1 account om te cheaten en 1 tje om de game uit te spelen dit gaat lukken?dan doe ik het ook zo.... grts Je kan tog (meestal bij de vorige) meerde save games maken. Zou bij deze ook moeten kunne denk ik:D Op de playstation2/xbox had je nog geen aparte gebruikersaccounts. Nu hebben ze dat wel dus is misschien deze functie eruit gehaalt. Ik ben zelf op de playstation3 nog geen spel tegengekomen met meerdere savegameslots. Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik hoop dat dit waar is: Als je ergens in een war zit, dat je met een politie wagen back-up kan halen door L1 te drukken IK HOOOOOOP HET ECHT!! Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik ben nog niet zo zeker of dit soort mogenlijkheden het spel nou leuk maken ofniet. Want hierdoor wordt het wel allemaal meteen een stuk makkelijker. Als je in een lastige situatie bent, dan roep je de politie op om het voor jou te doen, zou het spel dan niet te makkelijk worden? Reageren
-IV- Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik ga proberen om met geen enkele cheat in GTA IV te werken. Dus zelf: - Geld verdienen - Auto's stelen (/kopen) - Wapens kopen (/stelen) - ... Reageren
M.Goodkat Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik ga proberen het spel zonder cheats uit te spelen Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik ga het niet proberen, ik ga het gewoon doen. Dat is me tot nu toe nog bij elke GTA gelukt. Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik maak gewoon 1 account om te cheaten en 1 tje om de game uit te spelen dit gaat lukken?dan doe ik het ook zo.... grts Je kan tog (meestal bij de vorige) meerde save games maken. Zou bij deze ook moeten kunne denk ik:D Klopt je kan 10 x saven Dan save je toch op de gesaved de game. snap je? Als ik bijvoorbeeld de eerste missie save en ik ben klaar met de 2e missie dan sla ik op de eerste missie. Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Maar als je 1 savegame met cheat en 1 zonder wilt doen kan dan niet Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 ik twijvel over de echtheid het ziet er niet zo vertrouwd uit en ook niet echt een bron maarja misschien zit ik er naast! Reageren
IronBullet Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik ga niet cheaten , want da vind ik zonde van het spel. Reageren
Valkenburger Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik ga ook niet cheaten, heb ik nog nooit in een spel gedaan! Gewoon miljoentjes verdienen door heel heel veel pedjes om te leggen ofzo Reageren
azert Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Leuk!!, direct weer gaan cheaten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.