Jump to content

Help Aim problem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,ik heb een probleem met het mikken

Als ik mijn rechter muisknop indruk (Dat is mikken) dan draait CJ naar rechts.

ik heb gereset en heb gekeken of de rechtse muis knop al in gebruik was maar dat is het niet.

Help!!!!!!!!

Geplaatst:

Misschien helpt het om 'gta_sa.set' te verwijderen uit: Mijn documenten - San Andreas User Files. Probeer dan maar weer opnieuw, ik hoop dat het lukt :Y

Geplaatst:
Misschien helpt het om 'gta_sa.set' te verwijderen uit: Mijn documenten - San Andreas User Files. Probeer dan maar weer opnieuw, ik hoop dat het lukt :Y

sorry,heb ik al 20 keer geprobeerd

Geplaatst:

Mouse settings bij options kun je eens resetten, of je hebt de controls op joypad staan. Als dat niet werkt ligt het probleem bij de muis zelf. Dan moet je eens bij configuratiescherm kijken.

Geplaatst:

Andere muis? Misschien heb je er thuis nog een liggen. Want ik heb hier nog nooit eerder van gehoord. Dus ik denk dat de oorzaak buiten San Andreas ligt.

Geplaatst:

Heb je al eens bij de opties zelf gekeken? Er is een mogelijkheid om de toetsen bij de gewenste actie weg te halen. Ik weet het niet zeker, maar dit kon de Backspace nog wel eens zijn. Als je daarop drukt wordt het veld geleegd, door er daarna nog eens op te drukken, kun je dan weer de toets invoeren.

Heb je overigens modificaties geïnstalleerd, of andere dingen in en rond GTA San Andreas geïnstalleerd?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...