Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo ik heb een mod gedownload die de zr-350 vervangt maar ik hep er geen backup van gemaakt en de mod deed het niet en nu ben ik dus de zr-350 kwijt kan iemand mij een .dff en een .txd bestand geven van de echte zr-350?

Geplaatst: (bewerkt)

wacht even ik zal het wel ff voor je zoeken

edit sorry kan hem niet vinden,ik zal je wel ff doorsturen waar zulke aanvragen horen

edit2:chips kan het topic niet meer vinden :/

Bewerkt: door xorpa
Geplaatst: (bewerkt)

edit sorry kan hem niet vinden,ik zal je wel ff doorsturen waar zulke aanvragen horen

Op het moment heb ik hier geen GTA San Andreas, maar ik weet wel het topic waar je eigenlijk de originele bestanden moet aanvragen. Het is de vinden in de Modding Fora, in Overige Modding Hulp. Daar staat het 'Aanvraag Bestanden/Data van GTA'-topic, waar je, vanzelfsprekend, je originele bestanden aan kan vragen. Zoals ik al zei heb ik hier even geen GTA San Andreas tot mijn beschikking, maar met een eenvoudige zoekopdracht vond ik al gauw dit bericht van K.O. waarin de bestanden geüpload waren op RapidShare. Inmiddels heb ik wel weer GTA San Andreas, en kan ik je ook de bestanden geven: Klik. Veel plezier met het modden verder :)

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Op het moment heb ik hier geen GTA San Andreas, maar ik weet wel het topic waar je eigenlijk de originele bestanden moet aanvragen. Het is de vinden in de Modding Fora, in Overige Modding Hulp. Daar staat het 'Aanvraag Bestanden/Data van GTA'-topic, waar je, vanzelfsprekend, je originele bestanden aan kan vragen. Zoals ik al zei heb ik hier even geen GTA San Andreas tot mijn beschikking, maar met een eenvoudige zoekopdracht vond ik al gauw dit bericht van K.O. waarin de bestanden geüpload waren op RapidShare. Inmiddels heb ik wel weer GTA San Andreas, en kan ik je ook de bestanden geven: Klik. Veel plezier met het modden verder :)

bedankt voor de files!! _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...