Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,Mods kunnen weleens de spelervaring veranderen,een daarvan is de bigfoot en leatherface mod (geen missie)

Deze zorgen ervoor dat je ze in het spel kunt tegenkomen ^_^

Kennen jullie nog leuke mods?

Geplaatst:
Hey,Mods kunnen weleens de spelervaring veranderen,een daarvan is de bigfoot en leatherface mod (geen missie)

Deze zorgen ervoor dat je ze in het spel kunt tegenkomen ^_^

Kennen jullie nog leuke mods?

Die back to the feature car mod, een hele leuke maar sommig hebben geluiden van helicopters. :S

Geplaatst:

Een leuke mod he ?..

Euh.. Ik vind de Rofl-1 Helicopter erg leuk gemaakt. Een soort ballon met een smiley erop en dan wat propellers erop. :puh: Het staat hier:

GTAInside

Dat vind ik een erg leuk gemaakte mod. Maar hier heb ik er nog een: De Velocyped bike. Dit is een fiets met een gigantisch grote voorwiel, en een heel erg klein achterwiel. ( Ik dacht dat dit de eerste fietsen waren ) Het staat hier bij:

GTAInside

Swiggers:cya:

Geplaatst:
Een leuke mod he ?..

Euh.. Ik vind de Rofl-1 Helicopter erg leuk gemaakt. Een soort ballon met een smiley erop en dan wat propellers erop. :puh: Het staat hier:

GTAInside

Dat vind ik een erg leuk gemaakte mod. Maar hier heb ik er nog een: De Velocyped bike. Dit is een fiets met een gigantisch grote voorwiel, en een heel erg klein achterwiel. ( Ik dacht dat dit de eerste fietsen waren ) Het staat hier bij:

GTAInside

P.s Volgens mij hoort dit niet bij SA: General. Dit soort vragen kun je beter hier stellen.^_^

dat waren de eerste fietsen ja. daarvoor waren er nog loopfietsen waar je op kon zitten.

Geplaatst:
Een leuke mod he ?..

GTAInside

GTAInside

P.s Volgens mij hoort dit niet bij SA: General. Dit soort vragen kun je beter hier stellen.^_^

dat waren de eerste fietsen ja. daarvoor waren er nog loopfietsen waar je op kon zitten.

Oké, het is trouwens erg grappig om met zo'n oud fietsje langs de Gang's van San Andreas te fietsen. :puh:
Geplaatst:

San Vice is ook een leuke [TC] mod. Het zorgt dat heel San Andreas weggaat en dat Vice City ervoor in de plaats komt. Er zijn veel meer dingen te doen dan in de gewone Vice City :eten: .

JelleVD :cya:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Je moet eerst de Cleo3 library downloaden: Klik hier

dan moet je het uitpakken, en de bestanden: Cleo.asi, vorbisFile.dll en vorbisHooked.dll naar je gta sa directory kopieren, meestal: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas.

dan maak je in je gta sa directory een nieuw map aan en die noem je: Cleo

daarna zet je het bestand ggun.cs (Download) in de map Cleo.

start dan Gta sa op en type: ggun

dan krijg je het wapen. je kan iets optilen door op iets te richten en dan de achteruitkijk-knop indrukken.

ik hoop dat het lukt!

SUC6 :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...