Jump to content

XBOX live op draadloos netwerk?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil mijn xbox aansluiten op internet, maar we hebben thuis een beveiligde draadloze verbinding. Onze internetverbinding is dus met een code beveiligd.

Maar als ik mijn xbox op internet aansluit, hoe zorg ik dan dat mijn xbox verbinding kan maken? Zonder dat de toegang geweigerd wordt.

Geplaatst:

je kan kijken of er onbeveiligde netwerken in de burrt bevinden of je moet de beveiliging van jullie router afhalen.

P.S. Ik winst niet dat je draadloos internet kon krijgen via de xbox 360 :7:puh::puh::cab::bonk::bonk::clown:

Geplaatst:
je kan kijken of er onbeveiligde netwerken in de burrt bevinden of je moet de beveiliging van jullie router afhalen.

Die beveiliging gaan mijn ouders er echt niet afhalen denk ik, maar moet je geen code op je xbox invoeren dan?

Want anders kan ik nooit xbox live krijgen.

Trouwens andere onbeveiligde verbindingen zijn er, maar op mijn pC staat er dat het bereik maar 25% is, valt het niet heel de tijd uit dan?

Geplaatst: (bewerkt)

nee, het valt niet steeds uit, kijk maar naar de psp.

Veel kleiner dan de xbox dus veel slechter en daar valt het internet er ook niet steeds uit.

Probeer eens eerst die onbeveiligde verbindinge

Greetzzz -GoldWing-

Edit: ik weet niet of je er een code kan invoeren. anders moet je even op internet kijken voor indormatie of even in de handleiding kijken.

Bewerkt: door -GoldWing-
Geplaatst:

Het gebruik maken van een verbinding van iemand anders is illegaal en inmiddels een misdrijf. De reden waarom dat zo is laat zich raden; je maakt gebruik van een dienst waarvoor iemand anders betaald, en internet providers lopen op die manier inkomsten mis.. Daardoor kunnen we je daarmee in ieder geval geen ondersteuning geven..

Als je een verbinding wilt maken met je eigen router zal je gewoon net als bij de pc eerst de code die ingesteld is moeten invoeren alvorens je verbinding met het internet hebt. Een andere manier is er gewoon niet, tenzij je een bekabelde verbinding maakt. Daarnaast heb je ook nog Live-points nodig om met je Xbox online games te kunnen spelen. Dus vraag je ouders naar die code, zodat je die in kan stellen in je Xbox..

Geplaatst:

Even als toevoeging, als je ouders deze code niet weten dan kunnen ze kijken in de documentatie die ze van hun internet provider gekregen hebben. Wat je ook kan doen is; kijk op de onderkant van het draadloze Internet ADSL modem/router. Hier staat vaak de SSID WPA(II)/TKIP code op. Deze code moet je bij de Xbox 360 invoeren. Het is handig om deze code even op te schrijven op een papiertje en veilig op te bergen.

Want in deze tijd wordt het namelijk steeds meer gebruikelijk om apparaten te voorzien van draadloze verbindingen en om dat telkens weer aan je ouders te vragen of onder je router kijken, is een beetje omslachtig, is het niet? Kortom, ik wens je succes en mocht er nog wat wezen dan horen we dat vanzelfsprekend erg graag. ;)

Geplaatst:

Dan vraag ik de code aan mijn ouders, want ik weet zeker dat ze dat hebben. Bedankt voor de informatie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...