Jump to content

PU Review

peter-de-gekste

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet dat ik dit ookal heb gezegd in een ander topic, maar ik vond het te belangrijk om er geen nieuw topic over te maken.

De PU Review staat net online en GTA heeft 100 gehaald.

Ik twijfelde nog om te zeggen of dit het beste spel van 2008 zou gaan worden, maar mijn twijfels zijn nu definitief weg.

Lees zelf:

http://www.powerweb.nl/artikel.jsp?rubriek...&id=2406778

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• peter-de-gekste

4

• sven311

3

• Klokkie89

2

• Sgtpepper

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Je twijfelde of dit de beste game van 2008 zou worden?? :puh: Hoe kan dat nou?? Dat is toch gewoon duidelijk ;)

een 10.. Dan heeft ie hoger gescoord als AC vorig jaar. En dat was de game van 2007. Dan moet GTA IV dus zeker de game van het jaar worden.

Geplaatst:
Je twijfelde of dit de beste game van 2008 zou worden?? :puh: Hoe kan dat nou?? Dat is toch gewoon duidelijk ;)

een 10.. Dan heeft ie hoger gescoord als AC vorig jaar. En dat was de game van 2007. Dan moet GTA IV dus zeker de game van het jaar worden.

AC? :$

Geplaatst:

Assasin`s Creed :puh:

Geplaatst:

A C

Assassin's Creed;)

Geplaatst:

Heb de review net gelezen. Er staat, zoals Jeroen al zei, eigenlijk helemaal geen boeiende of nieuwe informatie in. Allemaal oud spul. Het cijfer 100 was een tikje voorspelbaar, maar daarom niet minder terecht. Dit is zonder enige twijfel de vetste game van dit jaar en misschien zelfs wel de vetste game ooit.

Geplaatst:
:klap::klap::klap::klap: super review, nu word ik helemaal gek en ik moe die dinsdag naar school oei oei dat word de hele dag stressen tot ik thuis ben en de game bij me thuis ligt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :klap::klap::klap::klap:
Geplaatst:

dus je kan wel naar muziek luisteren met je mobiel?

" kan je zeggen dat dit klopt. Je neemt er opdrachten mee aan, je maakt afspraakjes met je vrienden en vriendinnen, je maakt er foto’s mee en gebruikt het om muziek te luisteren"

Ik dacht dat dit eruit was gehaald?

grts

Geplaatst:
:klap::klap::klap::klap: super review, nu word ik helemaal gek en ik moe die dinsdag naar school oei oei dat word de hele dag stressen tot ik thuis ben en de game bij me thuis ligt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :klap::klap::klap::klap:

ach,doe zoals ik doe: Meld je de hele week ziek(maandag-dinsdag-woensdag) dan heb je een hele week vrij!Mijn ouders vinden het oké dusjah. Echter als de politie me opmerkt aan de winkel weet ik niet of ik een probleem heb. Als ik zeg dat ik gisteren(maandag) ziek was,en vandaag ook mocht thuisblijven van men moeder en dat ze men moeder mogen bellen denk ik niet dat er verder problemen zullen zijn?

grts

Geplaatst:

ach,doe zoals ik doe: Meld je de hele week ziek(maandag-dinsdag-woensdag) dan heb je een hele week vrij!Mijn ouders vinden het oké dusjah. Echter als de politie me opmerkt aan de winkel weet ik niet of ik een probleem heb. Als ik zeg dat ik gisteren(maandag) ziek was,en vandaag ook mocht thuisblijven van men moeder en dat ze men moeder mogen bellen denk ik niet dat er verder problemen zullen zijn?

grts

Wat voor zever is dat nu?

Waneer ik ziek ben dan ga ik ook naar de winkel.

Dan haal je je dokters briefje boven waar op staat dat je je mag en kan verplaatsen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...