Jump to content

PU Review


peter-de-gekste

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • peter-de-gekste

    4

  • sven311

    3

  • Klokkie89

    2

  • Sgtpepper

    2

Top Posters In This Topic

:klap::klap::klap::klap: super review, nu word ik helemaal gek en ik moe die dinsdag naar school oei oei dat word de hele dag stressen tot ik thuis ben en de game bij me thuis ligt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :klap::klap::klap::klap:

ach,doe zoals ik doe: Meld je de hele week ziek(maandag-dinsdag-woensdag) dan heb je een hele week vrij!Mijn ouders vinden het oké dusjah. Echter als de politie me opmerkt aan de winkel weet ik niet of ik een probleem heb. Als ik zeg dat ik gisteren(maandag) ziek was,en vandaag ook mocht thuisblijven van men moeder en dat ze men moeder mogen bellen denk ik niet dat er verder problemen zullen zijn?

grts

Wat voor zever is dat nu?

Waneer ik ziek ben dan ga ik ook naar de winkel.

Dan haal je je dokters briefje boven waar op staat dat je je mag en kan verplaatsen.

dus kan ik geen echte problemen verwachten?

Ik doe niets illegaals: als spijbelen enz he,ik ben "zogezegd" ziek....:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo! en nu is Alchemy echt klaar om te gaan gamen, ik kan niet meer wachten.

Na deze kort maar krachtige review van PU :D

Hier net zo. Dit wordt een zwaar nachtje voor mij. Damn, is het nog geen dinsdag ? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was pas echt onder de indruk van de gametrailer video review.

http://www.gametrailers.com/player/33327.html?type

Zeker weten ja!

Dit is ook de eerste review die ik zie die geen 10 geeft.

Ik was bijna in shock=P.

EDIT: Ik kreeg ook iets te horen wat ik eigelijk niet zo heel erg leuk vind: Het is dus schijnbaar echt makkelijker geworden. Je ontsnapt makkelijker van de politie, en ze zijn de hele tijd dat ze het spel hebben gespeeld echter maar 3 keer (dat was het volgens mij, verbeter me als ik fout zit) opgepakt. Dat vind ik dus gewoon heel erg jammer.

Bewerkt: door peter-de-gekste
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was pas echt onder de indruk van de gametrailer video review.

http://www.gametrailers.com/player/33327.html?type

Zeker weten ja!

Dit is ook de eerste review die ik zie die geen 10 geeft.

Ik was bijna in shock=P.

EDIT: Ik kreeg ook iets te horen wat ik eigelijk niet zo heel erg leuk vind: Het is dus schijnbaar echt makkelijker geworden. Je ontsnapt makkelijker van de politie, en ze zijn de hele tijd dat ze het spel hebben gespeeld echter maar 3 keer (dat was het volgens mij, verbeter me als ik fout zit) opgepakt. Dat vind ik dus gewoon heel erg jammer.

In San Andreas ben ik ook maar pak vijf keer opgepakt.

Meestal was ik gewoon dood :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

PU neem ik al lang niet meer serieus, al sinds dat ze Mortal Kombat 2 een 10 gaven omdat er "BLOED!!!" in zat.

Inderdaad, en dan hebben we het nog niet over assasins creed en Dead or alive extreme 2 gehad :N

Bewerkt: door Digi-Djeff
Link to comment
Delen op andere websites

PU neem ik al lang niet meer serieus, al sinds dat ze Mortal Kombat 2 een 10 gaven omdat er "BLOED!!!" in zat.

Zou dit niet een beetje de zelfde situatie zijn als met GTA IV nu?

Dat spel is al oud, misschien was het toen wel heel erg goede prestatie dat er bloed in zat.

Link to comment
Delen op andere websites

PU neem ik al lang niet meer serieus, al sinds dat ze Mortal Kombat 2 een 10 gaven omdat er "BLOED!!!" in zat.

Inderdaad, en dan hebben we het nog niet over assasins creed en Dead or alive extreme 2 gehad :N

inderdaad ik vindt de reviews van de pu vaak nergens op slaan. Dead or alive extreme 2 is een klote spel kreeg hoog cijfer omdat de brosten realitisch bewogen kom op waar gaat dit heen. Of assisins creed goed spel maar geen 9,9 waard klaar.

Link to comment
Delen op andere websites

PU neem ik al lang niet meer serieus, al sinds dat ze Mortal Kombat 2 een 10 gaven omdat er "BLOED!!!" in zat.

Inderdaad, en dan hebben we het nog niet over assasins creed en Dead or alive extreme 2 gehad :N

inderdaad ik vindt de reviews van de pu vaak nergens op slaan. Dead or alive extreme 2 is een klote spel kreeg hoog cijfer omdat de brosten realitisch bewogen kom op waar gaat dit heen. Of assisins creed goed spel maar geen 9,9 waard klaar.

Klopt helamaal! Tis een goed spel maar de verhaallijn wordt saai.. .maar das offtopic :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...