Jump to content

G4 Exclusieve Gameplay


rick0499

Recommended Posts

Hierbij de eerste legale beelden van GTA IV. G4 heeft trouwens aangekondigd dat morgen vroeg om 8 of 9 uur ze

meer gaan uitzenden.

Edit (De nieuwe link) >>KLIK<<

Er staan meerdere filmpjes op, gewoon even naar beneden scrollen.

EXTRA EDIT!!!: Vanavond om 8 uur. 1 uur gameplay, wederom gemaakt door G4! Gewoon op G4TV(dot)com

We brought you a little of what Grand Theft Auto IV has to offer on our Exclusive Sneak Peek. Hungry for more? 

Today was just a taste of what’s to come Tomorrow as X-Play's Summer Games Preview gets started with a one-hour Grand Theft Auto IV Special. 

Get a first look at the all-new multiplayer mode, the ability to choose your own missions and the differences between the Xbox 360 and the PS3 versions of the game. We’ll also take you through the rap sheet of the most controversial franchise in the history of videogames with our Grand Theft Auto Retrospective. Don’t miss a minute of the GTA4 action as X-Play kicks off their Summer Games Preview tomorrow night at 8pm.

X-Play's Summer Games Preview starts with a Grand Theft Auto IV Special, Tomorrow Night, April 28th at 8PM ET!

Bewerkt: door rick0499
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • rick0499

    5

  • peter-de-gekste

    3

  • Iscariah

    2

  • steintje

    2

Top Posters In This Topic

Hierbij de eerste legale beelden van GTA IV. G4 heeft trouwens aangekondigd dat morgen vroeg om 8 of 9 uur ze

meer gaan uitzenden.

>>KLIK<<

Het zijn niet de eerste legale hoor ^_^ .

wel tof :dans:

Voor zover ik weet is er alleen illegale gameplay footage ?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb hem net even gekeken niet helemaal want. Ik irriteerde me aan het gedrag van de mooie dame,

dat irritante lachje van haar en het rare game gedrag, :schater:

Maar voor de rest, een super mooie game natuurlijk maar dat wisten we al

Wordt een beetje zat van ingame beelden op internet. Ik wil zelf spelen en wel NU! haha

Link to comment
Delen op andere websites

@Alchemy

Ik heb hetzelfde gevoel, over de vrouw en over de beelden, maar helaas is dit nog alles waar we ons die paar laatste uren en dagen aan vast kunnen houden.

Bewerkt: door rick0499
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...