Jump to content

G4 Exclusieve Gameplay

Recommended Posts

Geplaatst:

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, niet die man en vrouw weer, NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Was ze eindenlijk vergeten :duh:

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• rick0499

5

• peter-de-gekste

3

• Iscariah

2

• steintje

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, niet die man en vrouw weer, NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Was ze eindenlijk vergeten :duh:

Lol, vind je ze zo erg dan? =P

Geplaatst:

ik vind wel dat er veel dezelfde wagens rondrijden heb in de filmpjes maar 5 verschillende wagens gezien ...

Geplaatst:

Filmpje geken op mijn pentium 3 ( Duel core is naar de maker ) Mijn beelden zijn best wel sloom maar het ziet er goed uit naar mijn idee. Ze laten hier nog niet echt wat zien maar dan komt morgen denk ik wel. Kan niet wachten op een pc versie.

Geplaatst:

Mooi filmpje. de dagen duren echt lang :N:duh:

Gelukkig hoeven we alleen nog maar morgen te wachten.

GR Giozio :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

ign had ook al beeldne hoor. Wel vet hoe je zo'n manneke kunt plat stappen

Is het bij jullie ook dat om de 5 seconden het beeld voor zo'n 5e van een seconde blijft hangen?

Bewerkt: door michaelfivez
Geplaatst: (bewerkt)

Shit! Da's de broer van Carlo Boshardt! :tu::D

Bedankt voor de link!!!

EDIT: Inderdaad een beetje irritant wijf, maar ik zou haar toch graag eens op m'n schoot nemen! :eten:

Bewerkt: door Iscariah
Geplaatst:

Ben niet echt heel nieuwschierig omdat ik al weet (zoals de meeste mensen) hoe de gameplay eruit ziet.

Natuurlijk zijn legale de legale gameplay beelden niet verkeerd. ^_^

Geplaatst:

Leep filmke maar idd een irritant méke. Wie laat er nu zo één gta demonstreren k werd er ambetant van :duh:

Geplaatst:

Er zijn inderdaad meer filmpjes op de site gepost, scroll gewoon even naar beneden. Er staan een stuk of 5 HD filmpjes, dus enjoy :tu:

Geplaatst:

Om het even formeel zonder gescheld te zeggen:

Ik vind het niet zo prettig om te zien hoe mensen die het spel niet goed kunnen spelen het spel laten zien. Hierdoor krijg je de interresante dingen niet te zien. Dit spijt mij aangezien ik wel had willen zien hoe ze zouden ontsnappen aan de politie. Helaas heeft deze blonde vrouw een gebrek aan ervaring om opdrachten tot een goed eind te brengen.

Of in jip en janneke taal:

Wat een stom hinderlijk wijf met haar stomme gelach die niet eens een beetje review kan maken. Ze zouden dit soort noobs niet eens een dergelijke baan mogen geven. :@

Geplaatst:
ja iritand wijf :puh: is het

Ik moet zeggen dat ik die vent irritanter vind :puh: Het uiterlijk van die meid maakt al heel wat goed, dus haar vind ik wel meevallen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...