Bas.BMX Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Waar vind ik snel een pizzascooter?? Reageren
Jay; Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 (bewerkt) De "Pizzaboy" heeft officieel geen vindplaats. Ze zeggen wel dat hij veel te vinden in is in de buurt van de haven van Los Santos. Als je deze scooter perse wil raad ik je aan een carspawner te gebruiken. Edit: Hier een link naar de Carspawner. Bewerkt: 27 april 2008 door Jay; Reageren
steintje Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 hij heeft geen vindplaats maar ik zie hem wel vaak bij de haven in los santos. Reageren
Bas.BMX Geplaatst: 27 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2008 De "Pizzaboy" heeft officieel geen vindplaats. Ze zeggen wel dat hij veel te vinden in is in de buurt van de haven van Los Santos. Als je deze scooter perse wil raad ik je aan een carspawner te gebruiken. Mag ik dan vragen hoe ik aan een carspawner kom? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 http://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=648 hier kun je die downloaden. Je moet wel de PC versie hebben. Unzip het bestand (www.winrar.nl voor winrar, om te unzippen) en open het bestand. Start het op, start dan gtasa op, ga terug naar windows en insert trainer into SA aanklikken. Voilá Reageren
Bossinkje Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik heb hem één keer in zo'n stukje militair gebied zien staan,in San Fierro.. In de haven van Los Santos heb ik hem nog nooit gezien.. Reageren
Basssss Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik heb hem één keer in zo'n stukje militair gebied zien staan,in San Fierro..In de haven van Los Santos heb ik hem nog nooit gezien.. Jahoor, militaire soldaten met een pizzascooter. Die hebben zeker niks beters te doen... Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Er zijn al meerdere topics geweest over de Pizzaboy, en iedereen noemt totaal verschillende plaatsen waar ze hem hebben zien rijden. Ik denk dus gewoon dat het ding overal wel kan rondrijden, alleen niet zo vaak. Het is gewoon een kwestie van geluk om hem te vinden. Reageren
steintje Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Er zijn al meerdere topics geweest over de Pizzaboy, en iedereen noemt totaal verschillende plaatsen waar ze hem hebben zien rijden. Ik denk dus gewoon dat het ding overal wel kan rondrijden, alleen niet zo vaak. Het is gewoon een kwestie van geluk om hem te vinden. misschien kun je hem wel met een mod krijgen. Reageren
steintje Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Een carspwaner... wat is een carspawner dan een soort mod? Reageren
Bossinkje Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Een carspwaner... wat is een carspawner dan een soort mod? Nee,een carspawner is een soort programma waarmee je elke auto naast je voeten neer kunt laten zetten.. @ Bassss: Jah,daar heb ik hem echt zien staan! Die plek waar ook de Hunter en Barracks te zien zijn.. Bewerkt: 28 april 2008 door Bossinkje Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Een carspawner is een trainer waarmee je voertuigen kan spawnen, recht voor je neus. het is net als een cheat, maar dan kan het nu met alle voertuigen. Hierboven zijn al meerdere keren links gegeven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.