RealNL Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 met cheats en met trainers kan je je auto laten vliegen.. kan dat ook met commands....? Reageren
Sandra Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 (bewerkt) Nee (in ieder geval niet zoals met die cheats) (kort maar krachtig ) Bewerkt: 27 april 2008 door =>Sandra<= Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Je kan wel de zwaartekracht veranderen, door middel van het RCON commando /rcon gravity [zwaartekracht] Je moet een beetje oefenen met het getal, want je moet een beetje een gulden middenweg vinden (dus niet te hoog of te laag). De originele zwaartekracht staat op 0.008. Dat betekent dus dat je als je het getal verhoogt, je dus minder goed kan springen, de zwaartekracht neemt toe. Als je hem verlaagt, moet je eigenlijk een heel klein getal invoeren, alleen dan zal je er eigenlijk wat van merken. Zet dus heel veel nullen na de . en voor de 8. Het is niet echt vliegen, want je zweeft alleen (je kan eigenlijk niet sturen, alleen kantelen) en als jij zweeft, zweeft iedereen (er is ten slotte maar één zwaartekracht, voor iedereen). Let op: dit is dus niet de originele auto's vliegen code! Bewerkt: 28 april 2008 door VWO-er Reageren
RealNL Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 bedankt.. ik ga het denk ik niet gebruiken word teveel gepruts alsnog bedankt Reageren
Remcconen Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 bedankt.. ik ga het denk ik niet gebruiken word teveel gepruts alsnog bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.