Jump to content

vuurwapen geluiden

Recommended Posts

Geplaatst:

Vragen jullie je ook niet af waarom een ''realisme spel'' als gta 4 zo iets belangrijks als vuurwapen geluiden verneukt, elke keer weer :duh:

dit is echt wel slecht gewoon, een glock klinkt dus echt niet zo en dan maar helemaal niet te beginnen over de shotgun, alsof je met de nietmachine bezig bent

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• hero27

5

• frankyyguy

3

• ietsAnders0

1

• thierry07

1

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

Inderdaad die pistol hoort als een rotje ofzo :duh:

Shotgun klinkt redelijk normaal en andere guns heb ik nog niet ;)

Bewerkt: door igi0n
Geplaatst:

ik vind de geluiden echt prima gewoon, ik heb het stiekum zelf gespeeld bij een vriend die had het gedownload en het geluid klonk gewoon prima.

Geplaatst:
Inderdaad die pistol hoort als een rotje ofzo :duh:

Shotgun klinkt redelijk normaal en andere guns heb ik nog niet ;)

haha dat meen je toch niet echt hehe

idd de geluiden zijn heel slecht alleen de granaat niet als je het geluid op je allerhardst doet en de bass ook.

BBOOOOOEEEMMM

Geplaatst:

Alsof dit het belangrijkste is van het hele game. :duh:

Mij mag niks uit hoe het klinkt, als ik maar kan schieten!!!

Groetjes,

MGT. :cya:

Geplaatst:

nja in de cinematics klinkt het heel realistisch maar als je die echte gameplay beelden hoort dan klopt er gewoon nix van, een shotgun is overdovend normaal en hoort zowiezo te galmen, laten we hopen dat de physics dan wel realistisch zijn

Geplaatst:

Het is en blijft een spel he.... :duh:

Ook al wordt GTA steeds realistischer het is nog steeds niet het echte werk.... Daarvoor moet je jezelf aanmelden bij de landmacht/marine :schater:

Geplaatst:
ik vind de geluiden echt prima gewoon, ik heb het stiekum zelf gespeeld bij een vriend die had het gedownload en het geluid klonk gewoon prima.

HOE WAT HEB JE GTA IV GESPEELD ??

Geplaatst:

allemaal patsers joh, niets vanaan trekken, maar over die geluiden. ik denk dat ze bij IV heus wel het echte geluid van een shotgun hebben opgenomen en het zo in het spel hebben gezet. het maakt mij niets uit hoe het klinkt, al klinkt het als een worm die van een flat afjumpt of een kikker die naar mars wordt geschoten, als het wapen in IV maar effect heeft.

Geplaatst:

echt ziek gewoon hoe snel mensen hier reageren hehe:p :tu:

neh maar gta word zker tof vind het alleen jammer dat ze over realisme praten en dan steken laten vallen, is namelijk duidelijk te horen in de review op gametrailers..

anyway hier is een link naar hoe een glock 9mm klinkt, daarbij is ook nog onderscheid tussen een open holle ruimte of buiten in bijv een bos en dat is in gta duidelijk niet te horen

Geplaatst:

Als ik een keer alleen ben, ga ik het spelen, en zet ik lekker het surround sound aan.

Wedden dat het dan vet klinkt! :Y

Geplaatst:

allemaal patsers joh, niets vanaan trekken, maar over die geluiden. ik denk dat ze bij IV heus wel het echte geluid van een shotgun hebben opgenomen en het zo in het spel hebben gezet. het maakt mij niets uit hoe het klinkt, al klinkt het als een worm die van een flat afjumpt of een kikker die naar mars wordt geschoten, als het wapen in IV maar effect heeft.

nja ja kunt in de trailer ook zien dat die politie agent weer in elkaar zakt alsof die vasthangt aan marionette touwtjes, ooit als uns iemand geraakt zien worden met een shotgun?, dan vlieg je toch wat kilometers de lucht in

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...